Havas: Λανσάρει πλατφόρμα «διαφάνειας» για το Programmatic
Ο όμιλος Havas λάνσαρε μια software πλατφόρμα για πελάτες, οι οποίοι θα "μετρούν και θα αξιολογούν" την programmatic ad-buying διαδικασία "για πρώτη φορά".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Havas λάνσαρε μια software πλατφόρμα για πελάτες, οι οποίοι θα "μετρούν και θα αξιολογούν" την programmatic ad-buying διαδικασία "για πρώτη φορά".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ McDonald's απέσυρε τηλεοπτικό σποτ από το Ηνωμένο Βασίλειο, κατά το οποίο ένα αγόρι ρωτούσε τη μητέρα του για τον νεκρό πατέρα του, προκαλώντας κατηγορίες περί εκμετάλλευσης παιδικού πένθους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Isobar, εταιρεία που ανήκει στο δίκτυο της Dentsu Aegis, προχώρησε στην πρόσληψη του Vikalp Tandon, προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα SVP, global data και technology.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mindshare ανακοίνωσε πως θα ενσωματώσει το concept FAST (Future Adaptive Specialist Team) στην "καρδιά της εταιρείας" σε παγκόσμια βάση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕυχάριστες στιγμές για την οικογένεια της ΥΟΚΟΗΑΜΑ, καθώς είναι η πρώτη φορά που η ποδοσφαιρική ομάδα της Chelsea, κερδίζει τον τίτλο του πρωταθλητή, έχοντας ως χορηγό την Ιαπωνική φίρμα ελαστικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ GroupM προχώρησε στην επιλογή της Lindsay Pattison, προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα chief transformation officer...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρελθόν από την CP&B θα αποτελέσει η Global Chief Executive Officer, Lori Senecal στο τέλος του έτους, ενώ έχει πρόθεση να αποχωρήσει συνολικά από τον χώρο της διαφήμισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Peroni Nastro Azzuro προχωρά σε αναθεώρηση των δημιουργικών της συνεργασιών, έπειτα από την αλλαγή στο ιδιοκτησιακό της καθεστώς, με την πώλησή της από τη SABMiller στην Asahi Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Άμστερνταμ πραγματοποιείται το διήμερο 23-24 Μαΐου το συνέδριο Interact του IAB Εurope, το οποίο αναμένεται να καταπιαστεί με τις νέες σχέσεις που διαμορφώνονται μεταξύ marketers και καταναλωτών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μεγαλύτερο ενημερωτικό κανάλι της Ευρώπης ανανεώνει την στρατηγική μετάδοσης, με την εισαγωγή της νέας "multi-cultural and multi-lingual" προσέγγισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Maxus προήγαγε τον Richard Lloyd στη θέση του worldwide head of programmatic.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Goodby Silverstein & Partners και Cisco αποφάσισαν να διακόψουν τη συνεργασία τους έπειτα από πέντε χρόνια, με τον τεχνολογικό κολοσσό να εντάσσει ξανά στο ρόστερ την Ogilvy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory