
Mestercard: Παγκόσμια χορηγία σε τίτλο esport
Η Mastercard έχει ρίξει το βάρος της πάνω σε έναν από τους μεγαλύτερους τίτλους esport στον κόσμο, με μια πολυετή χορηγική συνεργασία με το League of Legends.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mastercard έχει ρίξει το βάρος της πάνω σε έναν από τους μεγαλύτερους τίτλους esport στον κόσμο, με μια πολυετή χορηγική συνεργασία με το League of Legends.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ KBS, εταιρεία που ανήκει στην MDC Partners και η σουηδική εταιρεία Forsman & Bodenfors προχωρούν σε συγχώνευση, με τη νέα οντότητα να διατηρεί το όνομα Forsman & Bodenfors
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ γερμανική εταιρεία LIQUI MOLY που εξειδικεύεται στα λάδια και τα πρόσθετα πηγαίνει με τους Chicago Bulls.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία στεγαστικών δανείων Quicken Loans ολοκλήρωσε την αναθεώρηση του media buying and planning λογαριασμού, που ξεκίνησε τον Ιανουάριο, επιλέγοντας τη UM σαν την βασική της συνεργάτιδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ανεξάρτητη διαφημιστική εταιρεία Wieden + Kennedy ανακοίνωσε τέσσερις προαγωγές που θα διαμορφώσουν μια νέα ομάδα ηγεσίας στα κεντρικά της γραφεία στο Πόρτλαντ των ΗΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Deutsch του ομίλου Interpublic έχασε το δικαίωμα χειρισμού του δημιουργικού λογαριασμού της Volkswagen στις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς η παγκόσμια αναθεώρηση που έχει ξεκινήσει η αυτοκινητοβιομηχανία οδεύει προς την ολοκλήρωσή της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρελθόν από την Blue 449 θεωρείται ο παγκόσμιος επικεφαλής Andras Vigh, χωρίς να έχει γίνει ακόμα γνωστό αν η μητρική εταιρεία, Publicis Media, προχωρήσει σε αντικατάστασή του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Coca-Cola υπέγραψε χορηγική συμφωνία με την Premier League, η οποία θα έχει διάρκεια 3,5 ετών και θα δει τον κολοσσό αναψυκτικών να χρησιμοποιεί για πρώτη φορά μια εμπορική συνεργασία για να προβάλει το σύνολο του portfolio ποτών που διαθέτει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ chief marketing officer του Spotify, Seth Farbman, εγκαταλείπει την εταιρεία στο τέλος του μήνα για να αναζητήσει άλλες επαγγελματικές ευκαιρίες, σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ PHD και η Omnicom Media Group δημιούργησαν μια μονάδα αφιερωμένη στον πελάτη της, Volkswagen, που θα αξιοποιήσει και θα αναλύσει τα ανώνυμα δεδομένα που παράγονται από άτομα, τα οποία κάνουν έρευνες για αυτοκίνητα στο διαδίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔέκα ημέρες μετά το λανσάρισμα της νέας διαφήμισης της Nike, με πρωταγωνιστή τον Colin Kaepernick, οι μετοχές της έφτασαν σε επίπεδα-ρεκόρ όλων των εποχών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Scott Kauffman, chairman και CEO της MDC Partners, παραιτείται από το ρόλο του, σύμφωνα με ενημέρωση της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory