
WPP: Δεν ήταν «όμορφη χρονιά» το 2017
Ο όμιλος WPP παρουσίασε μικρή κάμψη στα οργανικά έσοδα για το 2017, μια χρονιά που χαρακτηρίστηκε σαν "μη όμορφη" από τον chief executive Sir Martin Sorrell.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος WPP παρουσίασε μικρή κάμψη στα οργανικά έσοδα για το 2017, μια χρονιά που χαρακτηρίστηκε σαν "μη όμορφη" από τον chief executive Sir Martin Sorrell.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ogilvy ενίσχυσε ακόμα περισσότερο τις σχέσεις της με τη Hogarth, το δίκτυο των in-house εταιρειών παραγωγής του ομίλου WPP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συγχώνευση προχωρούν οι Burson-Marsteller και Cohn & Wolfe του ομίλου WPP για να δημιουργήσουν τη Burson Cohn & Wolfe (BCW).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Comcast κατέθεσε πρόταση 31 δισ. δολαρίων για την εξαγορά της Sky, σε μια προσπάθεια να ανατρέψει το σχεδιαζόμενο deal με την 21st Century Fox.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ J. Walter Thompson ανακοίνωσε σειρά αλλαγών στις ομάδες ηγεσίας, τόσο στις ΗΠΑ όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, με αρκετές προσλήψεις σε C-suite επίπεδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Estée Lauder Company (ELC) προχωρά σε αναθεώρηση του media-buying λογαριασμού της στο μεγαλύτερο μέρος της ευρωπαϊκής περιφέρειας, στη Μέση Ανατολή και στην Αφρική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ PlayStation ξεκίνησε την αναζήτηση δημιουργικής εταιρείας, η οποία θα εργαστεί για τη διαφήμισή της σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (ΕΜΕΑ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίζει τις μειώσεις στα έξοδα που αφορούν στο production και στο εταιρικό της ρόστερ η Procter & Gamble, σύμφωνα με τις εξαγγελίες του Chairman και CEO David Taylor...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναζήτηση διαφημιστικής εταιρείας που θα χειριστεί τον integrated παγκόσμιο λογαριασμό της, βρίσκεται η Skoda, σε μια εξέλιξη που προκαλεί συναγερμό στις τάξεις της Fallon.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Bartle Bogle Hegarty προήγαγε την Karen Martin στη θέση της managing director, έπειτα από τη μετακίνηση του Adam Arnold στο νέο ρόλο του global chief marketing officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕσωτερική έρευνα γύρω από την συμπεριφορά των υπαλλήλων της, έχει ξεκινήσει η διαφημιστική εταιρεία 180, που ανήκει στον όμιλο Omnicom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ M/SIX είναι η εταιρεία που κέρδισε το δικαίωμα χειρισμού του πανευρωπαϊκού media λογαριασμού της εταιρείας Bridgestone, έπειτα από διαγωνιστική διαδικασία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory