
Kenco: Spec για τον διαφημιστικό λογαριασμό
Η J Walter Thompson London βλέπει τη 10ετή της σχέση με τη μάρκα καφέ Kenco να τίθεται σε κίνδυνο, καθώς η τελευταία προχωρά σε αναθεώρηση του διαφημιστικού της λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ J Walter Thompson London βλέπει τη 10ετή της σχέση με τη μάρκα καφέ Kenco να τίθεται σε κίνδυνο, καθώς η τελευταία προχωρά σε αναθεώρηση του διαφημιστικού της λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ford προχωρά σε αναθεώρηση του παγκόσμιου δημιουργικού της λογαριασμού, σε μια κίνηση που προκύπτει λιγότερο από μία εβδομάδα μετά την αποχώρηση του Martin Sorrell από τη θέση του CEO του ομίλου WPP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι κορυφαίες καμπάνιες, οι εταιρείες, τα δίκτυα, οι διαφημιζόμενοι και οι holding όμιλοι που βραβεύθηκαν περισσότερο την περασμένη χρονιά όσον αφορά το media planning and buying.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Procter & Gamble κράτησε τις διαφημίσεις της μακριά από το YouTube για περισσότερο από ένα χρόνο λόγω ανησυχιών για ακατάλληλο περιεχόμενο. Τώρα επιστρέφει στο video site, αλλά πολύ πιο επιλεκτικά από πριν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Under Armour λανσάρει μια νέα marketing καμπάνια, στην οποία πρωταγωνιστεί ο Dwayne "The Rock" Johnson και μια σειρά από διεθνείς αθλητές, σε μια προσπάθεια να βρει νέες πηγές εσόδων...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ co-COO του ομίλου επιχείρησε να διαλύσει τα σενάρια που δημιουργήθηκαν μετά την αποχώρηση του Sorrell.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟργανική αύξηση καθαρών εσόδων η οποία άγγιξε το 1,6% (2,1 δισ. ευρώ), παρουσίασε ο όμιλος Publicis στο πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, χάρη στις νίκες σε σημαντικούς λογαριασμούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέσσερις σημαντικοί άνθρωποι της διαφημιστικής βιομηχανίας, καταθέτουν τη γνώμη τους για τον Martin Sorrell.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Dunkin Donuts επέλεξε τις BBDO και Arc Worldwide σαν τις νέες δημιουργικές της συνεργάτιδες, βάζοντας τέλος στην πρώτη δημιουργική αναθεώρηση που πραγματοποίησε έπειτα από 20 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Omnicom κατάφερε να ξεπεράσει τις προσδοκίες των αναλυτών σε ότι αφορά τις επιδόσεις του στο πρώτο τρίμηνο του 2018, ωστόσο κατέγραψε ελαφρά επιβράδυνση στη Βόρεια Αμερική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Gerry Boyle είναι εκείνος που θα επιφορτιστεί με τις επιχειρήσεις της Publicis Media στην περιφέρεια ΕΜΕΑ, επιπρόσθετα με τις υπάρχουσες αρμοδιότητές του για την Ασία Ειρηνικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Stella Artois προχωρά στη μεγαλύτερη παγκόσμια marketing προσπάθειά της, η οποία περιλαμβάνει το νέο tagline "Joie de Bière" (χαρά της μπίρας).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory