
Kellogg’s: Προχωρά σε repositioning των Special K
Η Kellogg's επιχειρεί να επαναπροσδιορίσει τη θέση των δημητριακών Special K, εστιάζοντας στη διατροφική αξία του προϊόντος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Kellogg's επιχειρεί να επαναπροσδιορίσει τη θέση των δημητριακών Special K, εστιάζοντας στη διατροφική αξία του προϊόντος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο LinkedIn βρίσκεται σε διαδικασία ενοποίησης των παγκόσμιων marketing ενεργειών σε δυο ή τρεις δημιουργικές εταιρείες μέσα στην επόμενη χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ McCann London αναδείχτηκε νικήτρια στο spec για τις παγκόσμιες διαφημιστικές επιχειρήσεις του whisky brand της Pernod Ricard, Chivas Regal.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μακρόχρονη σχέση που διατηρούν οι BBDO και Campbell Soup Co. απειλείται, καθώς η εταιρεία τροφίμων και ποτών προχωρά σε παγκόσμια αναθεώρηση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Accenture Interactive αναδείχτηκε νικήτρια στο spec που διοργάνωσε το Υπουργείο Επικοινωνίας του Βατικανού κι αναδείχτηκε παγκόσμια συνεργάτιδα για το experience.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Asahi Group προσέλαβε τη Leagas Delaney για τον χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού λογαριασμού της ιταλικής μάρκας μπίρας Peroni Nastro Azzuro.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑλλαγές στην ηγεσία της Domino's Pizza, τόσο σε επίπεδο διοίκησης όσο και σε επίπεδο marketing σε παγκόσμια κλίμακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚλειστό spec για τον media λογαριασμό της, πραγματοποιεί η Microsoft, κάτι που επιβεβαίωσε και η ίδια, μέσω εκπροσώπου της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρελθόν από την AKQA αποτελεί ο international creative director Duan Evans έπειτα από εσωτερική έρευνα που πραγματοποίησε ο μητρικός όμιλος WPP σχετικά με ζητήματα της συμπεριφοράς του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘέση chief ethics officer απέκτησε το δίκτυο της Ogilvy & Mather και την κάλυψε με την Donna Pedro.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροβάδισμα φέρεται να έχει αποκτήσει η Dentsu για την ανάληψη χειρισμού του, ύφους 500 εκατομμυρίων δολαρίων, παγκόσμιου media λογαριασμού της Jaguar Land Rover.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της συνεχιζόμενης προσπάθειάς του για εξορθολογισμό των επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο, το Publicis Groupe ανακοίνωσε ότι κάθε εταιρεία του θα συγκεντρώσει τα γραφεία της σε ενιαίο χώρο, σε έξι μεγάλες πόλεις των ΗΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory