
Golden Drum: Επιλέχθηκαν οι shortlists
Το 24ο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας Golden Drum ανακοίνωσε τους φιναλίστ του φετινού διαγωνισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 24ο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας Golden Drum ανακοίνωσε τους φιναλίστ του φετινού διαγωνισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυο μήνες μετά την εξαγορά της από την Amazon, η Whole Foods Market προχώρησε στην πρόσληψη νέας δημιουργικής εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ δαπάνη στα μετρήσιμα μέσα σε παγκόσμια κλίμακα θα αγγίξει τα 584,14 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος του έτους και θα προσεγγίσει τα 757,44 δισεκατομμύρια το 2021 σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του eMarketer
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 24ο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας Golden Drum θα ανοίξει τις πύλες του την Τετάρτη 18 Οκτωβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Publicis Media προχώρησε στην πρόσληψη της Sue Frogley, προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα chief executive Ηνωμένου Βασιλείου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία Hyundai επιδιώκει να επεκτείνει το ρόστερ δημιουργικών εταιρειών πέρα από την In-house Innocean Worldwide, εστιάζοντας στο λανσάρισμα του νέου brand Genesis.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρελθόν από τη Burberry αποτελεί ο Paul Graham, ο οποίος αποτελούσε vice-president operations, creative media and marketing, καθώς αποφάσισε να μετακινηθεί στη Versace.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Paul Frampton αποχωρεί από τη Havas στην οποία εκτελεί χρέη chief executive Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας, έπειτα από 20 χρόνια παρουσία του στον διαφημιστικό όμιλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Publicis λάνσαρε μια νέα μονάδα, με την ονομασία Publicis Spine, η οποία θα διαχειριστεί τα data assets, την τεχνολογία και το ταλέντο σε ολόκληρο το παγκόσμιο media δίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Qatar Airways προχώρησε στην πρόσληψη της 180 Kingsday από το Άμστερνταμ, προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα παγκόσμιας δημιουργικής συνεργάτιδας, έπειτα από σχετικό spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ WME | IMG, εταιρεία που είναι υπεύθυνη για αθλητικά και entertainment events, ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας νέας holding εταιρείας, με την ονομασία Endeavor.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ video ad tech εταιρεία Unruly, ανακοίνωσε μια νέα συνεργασία με τη MediaCom του δικτύου Group M για την αξιοποίηση ιδιόκτητων ερευνών που θα βοηθήσουν τα brands να κατανοήσουν σε βάθος τους καταναλωτές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory