Bayer: Αναζητά ψηφιακό συνεργάτη
Νέα digital creative και media συνεργάτιδα εταιρεία θέλει η εταιρεία για το τμήμα Consumer Care.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα digital creative και media συνεργάτιδα εταιρεία θέλει η εταιρεία για το τμήμα Consumer Care.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεχώρισε το δίκτυο της Young & Rubicam. Σε shortlist βρέθηκε δουλειά της J. Walter Thompson Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κινέζικη τεχνολογική εταιρεία επιθυμεί ενίσχυση του digital στην Ευρώπη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέος worldwide chief client officer ο Millar και επικεφαλής στο Ην. Βασίλειο ο Howley.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπικεφαλής εταιρεία τίθεται η Mindshare, που νωρίτερα είχε αναλάβει τις Ηνωμένες Πολιτείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπόφαση που δεν επηρεάζει τελικά την ελληνική αγορά, για την οποία υπεύθυνη παραμένει η MEC.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναζήτηση νέου επικεφαλής για το δημιουργικό της τμήμα βρίσκεται η Geometry Global, έπειτα από την κοινοποίηση αποχώρησης του chief creative officer Daniel Hennessy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσλήψεις executive στελεχών με παγκόσμια διάσταση, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος του global CEO Andrew Benett.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Bacardi στοχεύει στους νεαρούς καταναλωτές με μια νέα παγκόσμια καμπάνια, η οποία στρέφει τα \"φώτα\" σε άτομα με \"cojones\" να ανέβουν στη σκηνή και να κάνουν αίσθηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈντυπη διαφήμιση σε κυριακάτικες εφημερίδες με στόχο την ανάκτηση της εμπιστοσύνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει καθήκοντα η Amy Kean έπειτα από πέντε χρόνια παρουσίας στη Havas Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕξ ολοκλήρου ετακίνηση των Media λογαροασμών Ηνωμένου Βασιλείου και ΗΠΑ στην Carat.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory