
eBay: Στην 72andSunny ο δημιουργικός λογαριασμός
Το eBay κατέληξε στην επιλογή της 72andSunny, προκειμένου να αποτελέσει την βασική παγκόσμια δημιουργική του συνεργάτιδα, έπειτα από την ολοκλήρωση του σχετικού spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο eBay κατέληξε στην επιλογή της 72andSunny, προκειμένου να αποτελέσει την βασική παγκόσμια δημιουργική του συνεργάτιδα, έπειτα από την ολοκλήρωση του σχετικού spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερες από τις μισές θεάσεις σελίδων στο διαδίκτυο λαμβάνουν χώρα στις mobile συσκευές σε παγκόσμια κλίμακα, σύμφωνα με έκθεση της Outbrain.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Grey είναι η τρίτη δημιουργική εταιρεία που προσλαμβάνεται από την Applebee's μέσα σε διάστημα μικρότερο των δυο ετών στις ΗΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ γερμανική αλυσίδα discount supermarket Aldi,προχώρησε στην αποκάλυψη ενός νέου, "φρέσκου" λογότυπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Iris προχώρησε στην εξαγορά της συμβουλευτικής εταιρείας Pricing Solutions, με έδρα στον Καναδά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ FCB ανακοίνωσε το προηγούμενο διάστημα τη δημιουργία ενός νέου παγκόσμιου creative partner ρόλου, με την έδρα του να βρίσκεται στο Παρίσι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Phil Chapman, ο οποίος ασκεί καθήκοντα vice-president για την marketing επικοινωνία στο παγκόσμιο τμήμα σοκολάτας, ανακοίνωσε την αποχώρησή του έπειτα από πέντε χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Havas προχωράει στην ενοποίηση των δημιουργικών και media τμημάτων κάτω από μια κοινή P&L ομπρέλα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ R/GA επιλέχθηκε για να αποτελέσει τη βασική digital συνεργάτιδα της παγκόσμιας brand ομάδας της μάρκας Guinness, η οποία έχει τη βάση της στο Δουβλίνο της Ιρλανδίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Renault θα τοποθετήσει μέχρι το 2019 το μισό Media μπάτζετ της (από το σημερινό 10%) στη στόχευση καταναλωτών που δεν αναζητούν ενεργά για ένα αυτοκίνητο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Rubicon Project ανακοίνωσε νέα ομάδα ηγεσία στην περιφέρεια ΕΜΕΑ, στο πλαίσιο της εξελισσόμενης επένδυσης στην παγκόσμια commercial στρατηγική
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Unilever έχει θέσει σαν στόχο να πετύχει την αξιοποίηση των προτιμώμενων εταιρειών από τις τοπικές της ομάδες, μέσω της δημιουργίας του εσωτερικού website The Agency List.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory