
Levy: Μέσα από τον Publicis ο διάδοχός μου
Ο Maurice Levy ξεκαθάρισε, κατά τη διάρκεια της παρουσίας του στο Davos, πως ο διάδοχός του στην κεφαλή του Publicis Groupe θα προέλθει μέσα από τον όμιλο...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Maurice Levy ξεκαθάρισε, κατά τη διάρκεια της παρουσίας του στο Davos, πως ο διάδοχός του στην κεφαλή του Publicis Groupe θα προέλθει μέσα από τον όμιλο...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ KFC απένειμε το δικαίωμα χειρισμού του media λογαριασμού στις ΗΠΑ, στη Mediavest | Spark, έπειτα από την ολοκλήρωση του σχετικού spec που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Leo Burnett ανέκτησε το δικαίωμα χειρισμού του δημιουργικού λογαριασμού των Special K, έπειτα από το 2015, όταν η Kellogg Co τον είχε μετατοπίσει στη JWT.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι δυο όμιλοι επενδύουν σε Big Data, διαφήμιση και PR.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διαφημιστική-τεχνολογική πλατφόρμα Rubicon Project φέρεται να εξετάζει τις επιλογές εξαγοράς της, ένα μήνα περίπου μετά το λανσάρισμα ενός σχεδίου εξοικονόμησης 18 εκατομμυρίων δολαρίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Vodafone μετακίνησε τον, ύψους 50 εκατομμυρίων λιρών, βρετανικό δημιουργικό λογαριασμό στην Ogilvy & Mather London από την Grey London...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία εσωρούχων Sloggi προχώρησε στην πρόσληψη της MullenLowe Group, προκειμένου να αποτελέσει την βασική integrated συνεργάτιδά της σε παγκόσμια κλίμακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ global CEO της Saatchi & Saatchi, Robert Senior, θα παραιτηθεί από τα καθήκοντά του κι ο Magnus Djamba θα τον διαδεχθεί...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo media agency ανέλαβε τον ύψους 600 εκατ. δολαρίων λογαριασμό media buying and planning στις ΗΠΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Zenith είναι η εταιρεία που αναδείχτηκε νικήτρια στο spec για την ανάληψη χειρισμού του παγκόσμιου media λογαριασμού του Singapore Tourism Board.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Walmart επισημοποίησε την πρόσληψη του πρώην Media shopr της Target, Haworth Marketing & Media, σύμφωνα με memo που προέκυψε από τον U.S. Chief Marketing Officer Tony Rogers.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜελέτη της GroupM σε συνεργασία με το Spotify
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory