
Ebay: Δημιουργική αναθεώρηση στην Ευρώπη
Το Ebay προχωρά σε ανανέωση του brand του, με μια ευρωπαϊκή δημιουργική αναθεώρηση που θα λάβει χώρα την επόμενη χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ebay προχωρά σε ανανέωση του brand του, με μια ευρωπαϊκή δημιουργική αναθεώρηση που θα λάβει χώρα την επόμενη χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Lego ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας νέας οντότητας, με την ονομασία Lego Brand Group, που σχεδιάστηκε για να ενισχύσει την προοπτική του brand
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αεροπορική εταιρεία σκοπεύει να προχωρήσει σε αναθεώρηση των δημιουργικών της συνεργασιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕξελίξεις στη General Mills έπειτα από την κάμψη 7% στις πωλήσεις του πρώτου οικονομικού της τριμήνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Vizeum είναι η εταιρεία που θα διατηρήσει, κατά τα φαινόμενα, το δικαίωμα χειρισμού του media λογαριασμού της Ikea στο Ηνωμένο Βασίλειο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ General Mills ολοκλήρωσε τη δημιουργική αναθεώρηση που ξεκίνησε το καλοκαίρι στις Ηνωμένες Πολιτείες, προσθέτοντας τρεις εταιρείες στο ρόστερ της για τον χειρισμό project-based δουλειάς στο portfolio των brands της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ GroupM του ομίλου WPP προβλέπει πως η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη θα αυξηθεί κατά 4,4%, παρά την οικονομική αβεβαιότητα που έχουν προκαλέσει η ψήφος του Brexit και η εκλογή του Donald Trump στις Ηνωμένες Πολιτείες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Bloomberg Media βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης, επεκτείνοντας τις δημιουργικές, marketing και custom content προσφορές της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εξαγορά της Sapient από τον όμιλο Publicis τον Φεβρουάριο του 2015, βοήθησε τον γαλλικό πολυεθνικό όμιλο να παρουσιάσει την ισχυρότερη ανάπτυξη σε λειτουργικό κέρδος μεταξύ των έξι μεγάλων ομίλων επικοινωνίας, με βάση τα στοιχεία που παρείχε η Kingston Smith.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Suzuki ξεκίνησε αναζήτηση δημιουργικής εταιρείας, καθώς ετοιμάζεται να λανσάρει νέο μοντέλο αυτοκινήτου στην Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Visa Europe προχώρησε στην πρόσληψη της Starcom για την ανάθεση χειρισμού του λογαριασμού media στην Ευρώπη, συγκεντρώνοντας έτσι σε μια εταιρεία το σύνολο των Media σε παγκόσμια κλίμακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο τμήμα θα συνδέει τα δικά της data, analytics και τεχνολογικά χαρακτηριστικά με αυτά των "αδερφών" εταιρειών Kantar, Millward Brown και Wunderman.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory