Dentsu Aegis: Εσωτερική μετατόπιση CEO στην APAC
Ο όμιλος Dentsu Aegis ανακοίνωσε αλλαγές στην ομάδα ηγεσίας στην περιφέρεια Ασίας Ειρηνικού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο όμιλος Dentsu Aegis ανακοίνωσε αλλαγές στην ομάδα ηγεσίας στην περιφέρεια Ασίας Ειρηνικού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε φάση αναδιοργάνωσης έχει εισέλθει η The Barbarian Group, με την πρόσληψη της νέας CEO Cathy Butler.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η GroupM επιβεβαίωσε τα σχέδιά της για ενίσχυση των μέτρων brand ασφάλειας στο YouTube, μέσω συνεργασίας με την social video analytics εταιρεία OpenSlate.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η παγκόσμια data εταιρεία Experian προχωρά σε αναθεώρηση του διαφημιστικού και media λογαριασμού της, προκαλώντας ανησυχία στις Bartle Bogle Hegarty London και PHD, με τις οποίες συνεργάζεται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την πρώτη του παγκόσμια καμπάνια λάνσαρε το Instagram, το φωτογραφικό app που ανήκει στο Facebook, προκειμένου να παρουσιάσει την πλατφόρμα Stories.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η γιαπωνέζικη εταιρεία καλλυντικών, Shiseido, προχώρησε σε μια ασυνήθιστη κίνηση τις προηγούμενες ημέρες, καθώς αποφάσισε να εξαγοράσει μια αμερικάνικη διαφημιστική εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η γερμανική e-commerce πλατφόρμα Zalando συγκέντρωσε το σύνολο του ευρωπαϊκού της Media planning and buying στην OMD του ομίλου Omnicom Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Premier League προχωράει στο λανσάρισμα της πρώτης διαφημιστικής καμπάνιας στην ιστορία της με τη δημιουργική υπογραφή της Y&R London.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο David Droga, ο ιδρυτής και creative chairman της Droga5, είναι εκείνος που θα τιμηθεί από το φετινό Φεστιβάλ των Καννών με την απονομή του Lion of St Mark.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Cereal Partners προσέλαβε τη Mother σαν την παγκόσμια διαφημιστική της συνεργάτιδα για τις μάρκες Lion και Cheerios.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ολλανδική εταιρεία παιδικών καροτσιών Bugaboo επιχειρεί να ανακτήσει μέρος της χαμένης αίγλης των τελευταίων χρόνων, με το λανσάρισμα μιας νέας παγκόσμιας brand καμπάνιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Unicef προσέλαβε την FCB Inferno για τη δημιουργία μιας παγκόσμιας καμπάνιας γύρω από τα παιδιά προσφύγων και μεταναστών, έπειτα από την ολοκλήρωση του σχετικού spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory