Orange: Χορηγός του Euro 2012
Τη χορηγική της συνεργασία με την ποδοσφαιρική διοργάνωση Euro 2012 της UEFA ανακοίνωσε η Orange, η οποία έφτασε στο μεγαλύτερο deal στην ιστορία της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη χορηγική της συνεργασία με την ποδοσφαιρική διοργάνωση Euro 2012 της UEFA ανακοίνωσε η Orange, η οποία έφτασε στο μεγαλύτερο deal στην ιστορία της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις Carat, Vizeum και Initiative διατήρησε η Indesit το χειρισμό του πανευρωπαϊκού media λογαριασμού της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρεις είναι οι εταιρείες που πέρασαν στο τελικό στάδιο του pitch που πραγματοποιεί η Lenovo για το χειρισμό του παγκόσμιου διαφημιστικού της λογαριασμού, στο πλαίσιο της κυκλοφορίας μιας νέας σειράς τεχνολογικών προϊόντων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην απόφασή της να παραιτηθεί από το χειρισμό των λογαριασμών των sports brands Asics και Onitsuka Tiger κοινοποίησε η ολλανδική creative εταιρεία Amsterdam Worldwide.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην επίσημη έναρξη υποβολής συμμετοχών στα Euro Effies 2011 ανακοίνωσε τη Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011 η EACA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πρόσωπο του Κόμπε Μπράιαντ θα στηρίξει η Turkish Airlines τη νέα διαφημιστική της καμπάνια, η οποία συνδέεται άμεσα και με την αύξηση των δρομολογίων προς την Αμερική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρόσληψη της Mother προχώρησε η Anheuser-Busch InBev για το χειρισμό του ύψους 30 εκατομμυρίων λιρών παγκόσμιου διαφημιστικού λογαριασμού του brand μπίρας Beck’s.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρόσληψη της Ogilvy & Mather Worldwide προχώρησε η Unilever για το χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού λογαριασμού, που αφορά στο corporate brand της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Partner και Director of New Business and Marketing Ευρώπης της Iris, Katie Gibbs, επέλεξε η M&C Saatchi Group για την κάλυψη της θέσης New Business Director.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρελθόν από τη McCann Erickson London θα αποτελέσουν το νέο έτος οι Executive Creative Directors Simon Learman και Brian Fraser, με τον Linus Karlsson να προετοιμάζεται να ενταχθεί στην εταιρεία για να καλύψει τη θέση του Chief Creative Officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤους δημιουργικούς λογαριασμούς των Durex και Scholl, brands που εντάχθηκαν πρόσφατα στο portfolio της Reckitt Benckiser, απέκτησε η Euro RSCG, μέλος του ομίλου Havas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρόσληψη του Marketing Director της SSL, Volker Sydow, προχώρησε η Reckitt Benckiser (RB), προκειμένου να ηγηθεί της προσπάθειας ενσωμάτωσης και ανάπτυξης των νεοαποκτηθέντων brands Durex και Scholl.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory