To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Παγκόσμια αναθεώρηση της Harley

Παγκόσμια αναθεώρηση της Harley
Παγκόσμια αναθεώρηση της Harley

Η Harley Davidson, η γνωστή εταιρεία κατασκευής premium μηχανών, προχωρά σε αναθεώρηση του παγκόσμιου διαφημιστικού, digital και media λογαριασμού της. Η διαδικασία θα "τρέξει" από τη βάση της εταιρείας, στις Ηνωμένες Πολιτείες, χωρίς τη χρήση ενδιάμεσου συνεργάτη.

Η Harley ξεκίνησε τις αναζητήσεις τον προηγούμενο μήνα και βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με εταιρείες, σε ομιλικό επίπεδο. Το 2010, αποφάσισε να αναθέσει τις δημιουργικές της επιχειρήσεις στη Victors and Spoils, το digital στη Digitas LBi και τα media στη Starcom Mediavest Group. Από το 2006, χρησιμοποιεί την Archant Dialogue για το ευρωπαϊκό content marketing.

Με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις, εκπρόσωπος της εταιρείας είπε: "Στο πλαίσιο της επιθυμίας μας να μεγαλώσουμε την απήχησή μας και τη σύνδεση με τους πελάτες παγκοσμίως, βρισκόμαστε σε διαδικασία εύρεσης παγκόσμιων marketing εταιρειών σε τρεις τομείς: δημιουργικό, digital και media, ώστε να διασφαλίσουμε τους πιο αποδοτικούς πόρους για τη δουλειά μας".