Παγκόσμια καμπάνια από το Havana Club
Παγκόσμια καμπάνια από το Havana ClubΒάσει του σεναρίου, η καμπάνια παρουσιάζει τη δημιουργία του τέλειου Mojito την οποία συνοδεύει το tagline \"You just know when it’s from the heart\". Το δημιουργικό υπογράφει η M&C Saatchi κι επιδιώκει να αιχμαλωτίσει το \"Cuban passion and spirit\", ώστε να προβάλει το Havana Club 3 Year Old Rum σαν το μοναδικό αυθεντικό κουβανέζικο ρούμι, που διανέμεται εκτός Κούβας.
Σύμφωνα με όσα τόνισε ο επικεφαλής του marketing της Pernod Ricard UK, Adam Bonita... \"το απόλυτο αντικείμενο της καμπάνιας είναι να φτιάξουμε mojitos στο σπίτι μας με την ίδια φροντίδα που το πράττουμε για να διασκεδάσουμε τους φίλους μας\".
Επιπλέον, συμπλήρωσε πως η ενέργεια θα εστιάσει στο digital, ενώ συνολικά θα εστιαστεί σε social, print, billboard και κινηματογραφική διαφήμιση.