To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis: Απέκτησε το Octopus Group

Publicis: Απέκτησε το Octopus Group
Στην εξαγορά του B2B marketing agency Octopus Group προχώρησε το Publicis Groupe χωρίς να γίνει γνωστό το ποσό της συμφωνίας. Το agency θα γίνει κομμάτι του βρετανικού τμήματος του διαφημιστικού κολοσσού και στόχος του θα είναι να δώσει ώθηση στην B2B πρόταση του.

Η Publicis σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την στρατηγική, δημιουργική, τεχνολογική και εμπορική εμπειρία της Octopus εντός του B2B πεδίο για να ανταποκριθεί στον μετασχηματισμό της αγοράς λόγω της πανδημίας, μία μεταβολή η οποία έχει θολώσει τις γραμμές ανάμεσα στο B2B και στο Β2C, την ώρα που οι εταιρείες προσπαθούν να προστατέψουν τα έσοδά τους.

«Αναζητούσαμε εδώ και αρκετό καιρό να αποκτήσουμε τον κατάλληλο B2B συνεργάτη για να δώσουμε μεγάλη ώθηση στις ικανότητές μας στο συγκεκριμένο τομέα» δήλωσε η Annette King, CEO του Publicis Groupe UK. «Η Octopus έχει αποδείξει πως γνωρίζει να λύνει τις προκλήσεις των πελατών με τρόπους που μεταμορφώνουν τις κατηγορίες. Με το να την φέρουμε στην Publicis Groupe UK ως κομμάτι του δικού μας Power of One μοντέλου, αποτελεί μία σπουδαία ευκαιρία για την ανάπτυξη του πελατολόγιου και του agency».

Η Octopus, που ιδρύθηκε το 2001, θα καθίσει δίπλα στις Saatchi & Saatchi, Leo Burnett και Digitas της Publicis. Συνεργάζεται με πελάτες όπως Siemens, Adobe, Logitech, Smartsheet και ACI Worldwide.