To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WFA: Oδηγίες για την αποφυγή του «greenwashing»

WFA: Oδηγίες για την  αποφυγή του «greenwashing»
Η World Federation of Advertisers (WFA) έχει εκδώσει οδηγίες για να βοηθήσει τα brands να κάνουν αξιόπιστους περιβαλλοντικούς ισχυρισμούς και να αποφύγουν το «greenwashing». Το «Global Guidance on Environmental Claims» από την WFA προσδιορίζει έξι αρχές που πρέπει να ακολουθούν οι έμποροι, για να διασφαλίσουν ότι οι περιβαλλοντικοί ισχυρισμοί που διατυπώνουν μπορούν να τεκμηριωθούν και από στοιχεία.
Η καθοδήγηση γίνεται για να βοηθήσει η WFA τα brands να αποφύγουν να κατηγορηθούν για ««greenwashing» από καταναλωτές ή ρυθμιστικές αρχές. Τον Φεβρουάριο, το brand smoothie Innocent Drinks είδε τη διαφήμισή του να απαγορεύεται από τη ρυθμιστική αρχή της Βρετανίας, Advertising Standards Authority (ASA). Η ASA ανέφερε ότι η διαφήμιση «παραπλανούσε» τους καταναλωτές, υπονοώντας ότι τα προϊόντα της Innocent ήταν καλά για το περιβάλλον και το brand κατηγορήθηκε για «greenwashing».
TAGS: WFA