To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

X: Νέος brand safety lead ο Yale Cohen

X: Νέος brand safety lead  ο Yale Cohen
Η εταιρεία Χ ανακοίνωσε δύο senior προσλήψεις στην ομάδα safety μετά τις αναστολές στις δαπάνες των διαφημιζόμενων που σχετίζονται με ζητήματα ασφάλειας. Σε πρόσφατη ανακοίνωση, η X ανέφερε ότι προσέλαβε τον Yale Cohen στο ρόλο του head of brand safety and advertiser solutions.
Η εταιρεία έδωσε επίσης στην Kylie McRoberts έναν νέο ρόλο ως επικεφαλής ασφαλείας. Η McRoberts εργάζεται για το X επί τέσσερα χρόνια και τώρα θα ηγηθεί της παγκόσμιας ομάδας ασφάλειας της εταιρείας από το Τέξας, καθώς και θα αναπτύξει νέες πολιτικές για το safety. O Cohen ήταν πρώην executive vice president για τα global digital standards στη Publicis Media.
Αυτές οι τοποθετήσεις έρχονται καθώς η X στοχεύει να ανακάμψει από μια περίοδο αναταραχής που είδε μια αξιοσημείωτη απόσυρση διαφημιζόμενων μετά τις αμφιλεγόμενες δηλώσεις και τις αλλαγές πολιτικής του Μασκ. Εταιρείες όπως η Disney διέκοψαν τη διαφήμισή τους ως απάντηση στα σχόλια του Μασκ, τονίζοντας τις προκλήσεις του X στη διατήρηση ενός ασφαλούς και φιλικού προς τους διαφημιζόμενους περιβάλλοντος.
Η πλατφόρμα γνώρισε μια σειρά αποχωρήσεων μεταξύ των στελεχών ασφαλείας της, συμπεριλαμβανομένων των A.J. Brown, Ella Irwin και Yoel Roth, επισημαίνοντας εσωτερικές διαφωνίες και προκλήσεις στην επιβολή των πολιτικών ασφάλειας. Η προσέγγιση του Μασκ στη μετριοπάθεια περιεχομένου και τις δημόσιες αλληλεπιδράσεις με τις επωνυμίες έχει πυροδοτήσει συζητήσεις σχετικά με την ισορροπία μεταξύ της ελευθερίας του λόγου και της ασφάλειας της πλατφόρμας.