Πρώτη φορά η εταιρεία ανακοίνωσε μέτρια κέρδη προ φόρων για το πρώτο εξάμηνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛογαριασμός ύψους 300 εκατ. δολαρίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από 5 χρόνια στην εταιρεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπεκτείνουν σταθερά τα εσωτερικά units
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα έχει στόχο να «νικήσει την απόγνωση» και να «εμπνεύσει ελπίδα» εν μέσω της πανδημίας. Αντιδράσεις απο τους Δημοκρατικούς για το ύψος του budget και ανησυχία πως πρόκειται για "προεκλογικό τρικ"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAυτήν τη στιγμή, το λογαριασμό χειρίζεται η Spark Foundry του Publicis Groupe,
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑKατέκτησαν επτά βραβεία συνολικά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάθεση για 53 διαφορετικές αγορές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από spec που διήρκεσε εννέα μήνες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυξάνει τις αρμοδιότητες του Manolo Arroyo
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε εξέλιξη το παγκόσμιο spec
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory