PwC: Aλματώδης επιτάχυνση για νέες καταναλωτικές τάσεις
Οι ταχύτατα μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συμπεριφορές το 2020 επιταχύνουν την υιοθέτηση νέων τάσεων στους τομείς της ψηφιακής τεχνολογίας, της υγείας και της βιωσιμότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ταχύτατα μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συμπεριφορές το 2020 επιταχύνουν την υιοθέτηση νέων τάσεων στους τομείς της ψηφιακής τεχνολογίας, της υγείας και της βιωσιμότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόκειται για τρεις γυναίκες με εντελώς διαφορετικό background που έχουν βιώσει το ρατσισμό ή την απόρριψη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕστιάζει στις μικρές επιχειρήσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑGlobal Chief Transformation Officer στην Publicis Emil
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ταινία διηγείται τη ζωή του πρεσβευτή της IWC Tom Brady, ενός από τους πιο καταξιωμένους επαγγελματίες αθλητές όλων των εποχών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO λογαριασμός εκτιμάται πως αγγίζει τα 50 εκατ. λίρες και τα τελευταία 5 χρόνια την ευθύνη του είχε η Dentsu Aegis Network
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αναφέρει ο CEO & Chairman Arthur Sadoun
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα προβληθεί μέσα στο μήνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παραμονή του μποϊκοτάζ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεργασία σε παγκόσμιο επίπεδο για τα επόμενα τρία χρόνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMια ακόμη αλλαγή στην θέση του επικεφαλής Marketing για την εταιρεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTι δείχνει η BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands της WPP και της Kantar. Στην κορυφή η Amazon
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory