Social Media: Ορισμοί για το επιβλαβές περιεχόμενο
Από την Global Alliance For Responsible Media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την Global Alliance For Responsible Media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αλλαγή περιλαμβάνει τον ορισμό νέου οράματος για το brand: Τη δημιουργία ευκαιριών που προσφέρουν σε όλους μια θέση στο τραπέζι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο επίκεντρο τα προσωπικά δεδομένα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κινεζική ByteDance, συμφώνησε με τις Oracle και Walmart σε ένα σχέδιο στο οποίο ο πρόεδρος Τραμπ έδωσε πράσινο φως
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Ινδία θα δοκιμαστεί από το YouTube η νέα εφαρμογή YouTube Shorts
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑStop Hate For Profit
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔεσμεύεται για την επίτευξη μηδενικού ισοζυγίου εκπομπών αερίων θερμοκηπίου έως το 2030
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερη ασφάλεια στη διαφήμιση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε motto "Οne Sttory Away" ξεκινά σε 27 χώρες από σήμερα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνοποιήθηκε ο λογαριασμός στην Ευρώπη με επικεφαλής την MediaMonks
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory