Νέα εταιρική ταυτότητα για τη Mindshare
Χωρίζεται σε mind και share
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧωρίζεται σε mind και share
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια έναν καλύτερο και ευκολότερο τρόπο ζωής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAπό τo Πανεπιστήμιο της Τασμανίας, τη ΒΒDO και τη Glue Society
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Mc Cann Woldgroup Network of the Year
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία εξοπλισμού γυμναστικής "ανέστησε" τον Mr. Big
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδιάζει διαφημιστική εκστρατεία για το μεγαλύτερο γεγονός του αμερικανικού ποδοσφαίρου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈως και 35 χιλιάδες δολάρια το μήνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Zenith της Publicis Media αποσύρθηκε νωρίς από τη διαδικασία του διαγωνσιμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσω της πλατφόρμας Marcel
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα χειρίζεται τον 600 εκατ. δολαρίων global media planning & buying λογαριασμό της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Shenda Loughnane αναλαμβάνει Global Managing Director και ο Dan Friel Global Client President and Head
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory