To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Epica: Agency of The Year η & Co / NoA Denmark

Epica: Agency of The Year η & Co / NoA Denmark
Agency of The Year στα φετινά Epica Awards ανακηρύχθηκε η &Co/NoA Denmark.

Ο Thomas Hoffman, ιδιοκτήτης και Creative Director της εταιρείας, δήλωσε: «Το να κερδίσεις το Agency of The Year και το Film Grand Prix είναι εκπληκτικό για όλους μας στην &Co / NoA Denmark. Αυτήν τη στιγμή, είναι μάλλον υπερβολικό για να το κατανοήσουμε πλήρως. Ας ελπίσουμε να μπορέσουμε να μάθουμε να εκτιμούμε την πλήρη έκταση της αναγνώρισης και της τιμής. Είναι πολύ σημαντικό να λαμβάνεις αυτά τα βραβεία από μια από τις πιο έξυπνες και απαιτητικές επιτροπές που υπάρχουν: τους δημοσιογράφους του advertising. Είμαστε πραγματικά ευγνώμονες σε όλους αυτούς για αυτήν την αναγνώριση».

Το βραβείο του Network of The Year απέσπασε η McCann Worldgroup. Ο Chairman και Chief Executive Officer της McCann Worldgroup, Bill Kolb, δήλωσε: «Καθώς επιδιώκουμε την αποστολή μας να βοηθήσουμε τα brands να αποκτήσουν ουσιαστικό ρόλο στη ζωή των ανθρώπων, όντας ηγέτης στον κλάδο της δημιουργικότητας, η αναγνώρισή μας ως Δίκτυο της Χρονιάς από τους δημοσιογράφους με τους οποίους συνεργαζόμαστε καθημερινά, είναι μια από τις πιο σημαντικές μορφές αναγνώρισης που μπορούμε να λάβουμε».

H κριτική επιτροπή αποφάσισε να απονείμει 2 Film Grand Prix φέτος. Το πρώτο πήγε στην & Co / NoA Denmark για το χιουμουριστικό και κινηματογραφικό σποτ για το «Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας της Δανίας» με τίτλο «Helmet Has Always Been A Good Idea». Εκ μέρους της ομάδας του agency ο Account Director Mie Schaffalitzky σχολίασε: «Είναι εκπληκτικό το γεγονός ότι μια πραγματικά τοπική ταινία μπορεί να ταξιδέψει πέρα από τα σύνορα και να λάβει αυτού του είδους τη διεθνή αναγνώριση. Είμαστε περήφανοι που κατάφερε το σποτ μας να δημιουργήσει μερικά χαμόγελα, μεταφέροντας ένα σημαντικό μήνυμα».

Η εταιρεία παραγωγής Riff Raff Films βραβεύτηκε επίσης με το Film Grand Prix για τη δυναμική χορευτική ταινία της «Festive» για τη βρετανική εταιρεία μόδας Burberry. Το Print Grand Prix απονεμήθηκε στη Leo Burnett UK για τη «Lights On», τη γραφική και εντυπωσιακή καμπάνια για τα McDonald's.

Ο Global Chief Creative Officer Chaka Sobhani της Leo Burnett Worldwide δήλωσε: «Έχουμε φτάσει στο φεγγάρι για να λάβουμε το Grand Prix από την Epica για το ‘Lights On’». Η BBDO Βelgium κέρδισε το Pr Grand Prix για για το Decathlon, το οποίο έδωσε σε κρατούμενους φυλακής την ευκαιρία να σχηματίσουν μια ομάδα «ηλεκτρονικής ποδηλασίας» και να αγωνιστούν με άλλους ανθρώπους μέσω μιας εικονικής πλατφόρμας ποδηλασίας. Το Alternative Grand Prix κέρδισε η Wunderman Thompson UK για την πρωτοποριακή πρωτοβουλία «The Homeless Bank Account», για την HSBC. Η καμπάνια επέτρεψε στους αστέγους να ανοίξουν τραπεζικούς λογαριασμούς, διεyκολύνοντάς τους να λαμβάνουν επιδόματα, να βρουν σπίτι και να επανενταχθούν στην κοινωνία, χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση