
LinkedIn: Νέα καμπάνια για το Women's Euro 2022
Προωθεί την σημασία των προτύπων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροωθεί την σημασία των προτύπων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι χρήστες του διαδικτύου στην ΕΕ θα έχουν περισσότερες επιλογές και τα δικαιώματά τους θα προστατεύονται καλύτερα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε νέα καμπάνια για την 40ή επέτειο του brand
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚλάδος Καταναλωτικών και Retail Μετρήσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπεκείνει τις δυνατότητες του marketing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Rahul Titus αωέλαβε τον ρόλο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνανέωση συνεργασίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑCMO για AMAZON STUDIOS & PRIME VIDEO
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την ADAM & EVE/DDB
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory