Στην Publicis Groupe περνάει η Epsilon
Ολοκληρώθηκε η εξαγορά της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε η εξαγορά της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα καμπάνια δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το δημιουργικό γραφείο Innocean Worldwide και τη media agency Havas Media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι δύο πόλεις βρίσκονται στην κορυφή της έρευνας της Accenture
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ επικεφαλής του διαφημιστικού τμήματος της Facebook, αναβαθμίστηκε σε chief revenue officer
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μερίδιό της ανέρχεται στο 25% της εταιρείας και θα εξαγοραστεί από την Providence Equity Partners
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH global head of marketing & brand management της Reebok, μετακινείται στην Coca-Cola
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEισάγει πλέον σε όλες τις χώρες που έχει παρουσία εργαλεία διαφάνειας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην αγορά της Μεγάλης Βρετανίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕν όψει της συγχώνευσης με την Pfizer
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπονεμήθηκαν τα βραβεία Cannes Lions 2019
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα επιλέξει μεταξύ των WWP και Publicis
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ TGI Fridays βρίσκεται σε μια περίοδο μετασχηματισμού και ανάπτυξης του brand της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory