
Amazon: Επικίνδυνη οδηγία σε 10 χρόνο παιδί έδωσε η Alexa
Να αγγίξει μια πρίζα με ένα νόμισμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝα αγγίξει μια πρίζα με ένα νόμισμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑSocial status, virtual περιβάλλον, ενεργοποίηση των εργαζομένων και data
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Youssef Marquis
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε περισσότερα από 2.850 καταστήματα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα παρέχει περιεχόμενο για αγορές μέσω βίντεο με δυνατότητα ενσωμάτωσης σε πλατφόρμες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η Cloudflare
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛόγω της μετάλλαξης Όμικρον του κορονοϊού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με νέα έρευνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ηλικία 89 ετών από καρδιακή ανεπάρκεια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα σηματοδοτήσει την πρώτη σημαντική ανατροπή στα agencies από την άφιξη του Tariq Hassan
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αναζήτησαν περισσότερο στο διαδίκτυο φέτος το φθινόπωρο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMarketing Vice President
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory