Παγκόσμια αναθεώρηση από το PlayStation
Σε αναθεώρηση του παγκόσμιου διαφημιστικού λογαριασμού του PlayStation προχωρά η Sony.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναθεώρηση του παγκόσμιου διαφημιστικού λογαριασμού του PlayStation προχωρά η Sony.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε spec για τον παγκόσμιο διαφημιστικό λογαριασμό της θα προχωρήσει η Porsche.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Spark Foundry του Publicis Groupe ανέθεσε η Avon το παγκόσμιο λογαριασμό της media planning & buying.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Amazon Prime Video αναζητεί διαφημιστική εταιρεία για να αναλάβει το λογαριασμό της σε Γαλλία, Ιταλία και Ισπανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ RAPP προήγαγε τη Shiona McDougall στο ρόλο της global chief strategy officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Amazon βρίσκεται σε τροχιά να αποτελέσει το νέο «μεγαθήριο» στο χώρο της online διαφήμισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Christine Fang όρισε νέα Global Chief Financial Officer του δικτύου της η MediaCom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ηγετική ομάδα του WPP Group αποφάσισε να συγχωνεύσει την J. Walter Thompson με το δίκτυο
της Wunderman, όπως αναφέρουν Mέσα του εξωτερικού.
Nα αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από πλατφόρμες όπως το YouTube και το Facebook καλεί τους διαφημιζόμενους της Βρετανίας μια επιτροπή βουλευτών της χώρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Mark Sinnock, chief strategy officer της Havas για όλα τα creative agencies στην Ευρώπη, προήχθη σε νέο ρόλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Μεταγραφή» από το προηγούμενο επαγγελματικό του «σπίτι», το WPP Group, έκλεισε ο Sir Martin Sorrell.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory