Tommy Hilfiger: Αmbassador o Lewis Hamilton
Το Tommy Hilfiger Group ανακοινώνει ότι ο Βρετανός οδηγός αγώνων ταχύτητας, Lewis Hamilton, θα είναι ο παγκόσμιος brand ambassador των αντρικών συλλογών Tommy Hilfiger
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Tommy Hilfiger Group ανακοινώνει ότι ο Βρετανός οδηγός αγώνων ταχύτητας, Lewis Hamilton, θα είναι ο παγκόσμιος brand ambassador των αντρικών συλλογών Tommy Hilfiger
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με την ενημέρωση που παρείχε η Vice Media, η πρώην CEO της A&E Network Nancy Dubuc, θα αποτελέσει τη νέα CEO του δικτύου της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Campbell Soup επέλεξε το Publicis Groupe για την χειρισμό του δημιουργικού και των media αρκετών εκ των γνωστών brands που διαθέτει, έπειτα από την ολοκλήρωση σχετικής διαγωνιστικής διαδικασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MediaCom επιδιώκει να πετύχει μεγαλύτερη συνέπεια στο δίκτυό της και για τον σκοπό αυτό προχώρησε στην πρόσληψη της Kate Rowlinson για την ανάθεση καθηκόντων managing director τα Worldwide Hubs.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδόν δυο χρόνια μετά τη συγκέντρωση των διαφημιστικών της επιχειρήσεων στον Omnicom, η McDonald's επέκτεινε περισσότερο τη μεταξύ τους σχέση, επιλέγοντας το τμήμα Content Collective του ομίλου σαν τον αποκλειστικό συνεργάτη στο κομμάτι entertainment και content marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ DigitasLBi προχώρησε σε rebranding και κράτησε μονάχα το "Digitas" στην ονομασία της, έπειτα από τον συγχρονισμό της με το Media τμήμα του Publicis Groupe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nike γιορτάζει την 20ετη σχέση της με την FC Barcelona με ένα νέο διαφημιστικό σποτ 90 δευτερολέπτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο βρετανικό παράρτημα της μη κυβερνητικής οργάνωσης για την προστασία του περιβάλλοντος, WWF, προσέλαβε την Uncommon για τον χειρισμό του διαφημιστικού της λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜήνυση κατά της Innocean Worldwide (δημιουργική εταιρεία της Hyundai) και του chief creative officer Eric Springer για σεξουαλική παρενόχληση, διακρίσεις και άδικο τερματισμό συνεργασίας, κατέθεσε η πρώην director of content Victoria Guenier
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Unilever ανακοίνωσε την εξοικονόμηση 30% στα κόστη production, έπειτα από τη συγκέντρωση μεγαλύτερου μέρους της διαφημιστικής δουλειάς in-house.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mondelez International επιβεβαίωσε ότι προχωρά στη διεθνή φάση της παγκόσμιας αναθεώρησης των media, μετά την επιλογή των νέων συνεργατών της στη Βόρεια Αμερική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Danone κατέληξε στην επιλογή της Wavemaker του ομίλου WPP για την ανάληψη των media επιχειρήσεων στη Βόρεια Αμερική...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory