Τέλος στη συνεργασία της BSSP με τη Mini
Η BSSP (πρώην Butler, Shine, Stern & Partners) τερμάτισε το συμβόλαιο συνεργασίας που διατηρούσε με τη μάρκα αυτοκινήτων Mini για περισσότερα από 10 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ BSSP (πρώην Butler, Shine, Stern & Partners) τερμάτισε το συμβόλαιο συνεργασίας που διατηρούσε με τη μάρκα αυτοκινήτων Mini για περισσότερα από 10 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Coty προχώρησε στην πρόσληψη της Adam & Eve/DDB προκειμένου να αποτελέσει τη βασική δημιουργική συνεργάτιδα για τη μάρκα Max Factor
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα τέλη της περσινής χρονιάς, ο Publicis Groupe προχώρησε σε συγχώνευση δυο digital εταιρειών του, των SapientNitro και Razorfish, δημιουργώντας την οντότητα SapientRazorfish.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αλυσίδα εστιατορίων διακρίθηκε άλλη μια φορά για τη δημιουργικότητα της και θα βραβευθεί στη διάρκεια του Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε "συναγερμό" βρίσκεται η Maxus, έπειτα από την απόφαση της Barclays να ξεκινήσει αναθεώρηση του, ύψους 60 εκατομμυρίων λιρών, παγκόσμιου media λογαριασμού της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛίγες εβδομάδες μετά την εξαγορά των μαρκών Opel και Vauxhall, η PSA Group αποφάσισε να προχωρήσει σε αναθεώρηση των παγκόσμιων media συνεργασιών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Havas προχώρησε στην εξαγορά της διαφημιστικής εταιρείας του Auckland της Νέας Ζηλανδίας, Mr Smith.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο eBay κατέληξε στην επιλογή της 72andSunny, προκειμένου να αποτελέσει την βασική παγκόσμια δημιουργική του συνεργάτιδα, έπειτα από την ολοκλήρωση του σχετικού spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερες από τις μισές θεάσεις σελίδων στο διαδίκτυο λαμβάνουν χώρα στις mobile συσκευές σε παγκόσμια κλίμακα, σύμφωνα με έκθεση της Outbrain.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Grey είναι η τρίτη δημιουργική εταιρεία που προσλαμβάνεται από την Applebee's μέσα σε διάστημα μικρότερο των δυο ετών στις ΗΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ γερμανική αλυσίδα discount supermarket Aldi,προχώρησε στην αποκάλυψη ενός νέου, "φρέσκου" λογότυπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Iris προχώρησε στην εξαγορά της συμβουλευτικής εταιρείας Pricing Solutions, με έδρα στον Καναδά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory