Ogilvy: Θέμα συζήτησης οι υπερωρίες των εργαζόμενων…
Ο θάνατος ενός νεαρού brand strategist που εργαζόταν στην Ogilvy & Mather Philippines ήταν η αφορμή για να ανοίξει ξανά το θέμα με τις υπερωρίες...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ θάνατος ενός νεαρού brand strategist που εργαζόταν στην Ogilvy & Mather Philippines ήταν η αφορμή για να ανοίξει ξανά το θέμα με τις υπερωρίες...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Manchester United Football Club προχώρησε στην πρόσληψη του πρώην executive των Yahoo και Sony Pictures, Phil Lynch προκειμένου να ηγηθεί της παγκόσμιας media στρατηγικής της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ TBWA Worldwide ολοκλήρωσε την εξαγορά του πλειοψηφικού μετοχικού μεριδίου της ανεξάρτητης δημιουργικής εταιρείας, με έδρα στο Λονδίνο, Lucky Generals.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ EA Sports, ιδιοκτήτρια εταιρεία των τίτλων video games Fifa, προχωρά σε αναθεώρηση των παγκόσμιων διαφημιστικών συνεργασιών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Honda λάνσαρε αυτό που η ίδια αποκαλεί σαν το μεγαλύτερο ευρωπαϊκό content πρόγραμμα, με μια "αληθοφανή" test drive εμπειρία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Grey του ομίλου WPP παραιτήθηκε από τα δικαιώματά της στον λογαριασμό της Coty, επικαλούμενη οικονομικές διαφορές πάνω σε brands, όπως τα Clairol, Wella και άλλα αρώματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο brand CoverGirl της Coty, επέλεξε τη Droga5 για τον χειρισμό του δημιουργικού του λογαριασμού, έπειτα από την ολοκλήρωση της σχετικής αναθεώρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνισχύει την Accenture Interactive με την προσθήκη της SinnerSchrader AG.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Publicis Media επέκτεινε την end-to-end υπηρεσία NextTechNow, η οποία συνδέει πελάτες με τεχνολογικά start-ups, σε Σανγκάη, Σιγκαπούρη, Βαρσοβία και Ντουμπάι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ηθοποιός Margot Robbie είναι η νέα πρέσβειρα ηλεκτροκίνητου οχήματος της Nissan, ξεκινώντας με το BladeGlider
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Apple αποφάσισε να εξορθολογήσει τις παγκόσμιες marketing προσπάθειές της και για τον σκοπό αυτό, αναδιοργάνωσε την πολύχρονη σχέση που διατηρεί με την TBWA/Media Arts Lab.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤόσο για το buying όσο και για θέματα στρατηγικής...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory