Στη Droga5 το δημιουργικό του CoverGirl
Το brand CoverGirl της Coty, επέλεξε τη Droga5 για τον χειρισμό του δημιουργικού του λογαριασμού, έπειτα από την ολοκλήρωση της σχετικής αναθεώρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο brand CoverGirl της Coty, επέλεξε τη Droga5 για τον χειρισμό του δημιουργικού του λογαριασμού, έπειτα από την ολοκλήρωση της σχετικής αναθεώρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνισχύει την Accenture Interactive με την προσθήκη της SinnerSchrader AG.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Publicis Media επέκτεινε την end-to-end υπηρεσία NextTechNow, η οποία συνδέει πελάτες με τεχνολογικά start-ups, σε Σανγκάη, Σιγκαπούρη, Βαρσοβία και Ντουμπάι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ηθοποιός Margot Robbie είναι η νέα πρέσβειρα ηλεκτροκίνητου οχήματος της Nissan, ξεκινώντας με το BladeGlider
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Apple αποφάσισε να εξορθολογήσει τις παγκόσμιες marketing προσπάθειές της και για τον σκοπό αυτό, αναδιοργάνωσε την πολύχρονη σχέση που διατηρεί με την TBWA/Media Arts Lab.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤόσο για το buying όσο και για θέματα στρατηγικής...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία χώρισε τις επιχειρήσεις της στην περιφέρεια σε εννέα groups
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπένδυση 95 εκατ. δολαρίων από τον τραπεζικό όμιλο, που αποκτά το 15% του μετοχικού μεριδίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Uber προχώρησε στην πρόσληψη της OMD για τον χειρισμού του διεθνούς media λογαριασμού της...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Jaguar Land Rover προχωρά σε αναθεώρηση του παγκόσμιου media planning and buying λογαριασμού της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Dentsu ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 83,5 δισεκατομμυρίων γιέν για το έτος που ολοκληρώθηκε στις 31 Δεκεμβρίου, με οριακή ποσοστιαία αύξηση 0,5%...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι founders της Kitcatt Nohr Alexander Shaw (KNAS) προχώρησαν σε καταγγελία εναντίον του Publicis Groupe, αξιώνοντας 8,5 εκατομμύρια λίρες...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory