Omnicom: Θετικό το τρίτο τρίμηνο
Παρά το ανταγωνιστικό μαρκο-οικονομικό περιβάλλον, ο πολυεθνικός όμιλος marketing και επικοινωνίας, Omnicom παρουσίασε υγιή αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρά το ανταγωνιστικό μαρκο-οικονομικό περιβάλλον, ο πολυεθνικός όμιλος marketing και επικοινωνίας, Omnicom παρουσίασε υγιή αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συμβουλευτική Results International αποκάλυψε πως η δραστηριότητα στις συγχωνεύσεις και εξαγορές στον τομέα επικοινωνίας και μάρκετινγκ παρέμεινε ισχυρή και στο τρίτο τρίμηνο του 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ολλανδική πολυεθνική γαλακτοκομική εταιρεία επέλεξε 4 εταιρείες για τον χειρισμό του media planning, του Media procurement και του optimisation από το 2017 κι έπειτα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Havas Media Group επέκτεινε την προσφορά του στις αναπτυσσόμενες αγορές, με το άνοιγμα τεσσάρων νέων γραφείων στην Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Samsung προχωρά σε δημιουργικό spec στην Ευρώπη, έχοντας ήδη αποστείλει ενημέρωση στις διαφημιστικές εταιρείες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συμφωνία της με τη Nike, η οποία θα τεθεί σε ισχύ από τη σεζόν 2017-2018, ανακοίνωσε την Πέμπτη η Τσέλσι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Diesel προχώρησε στην πρόσληψη της Anomaly Amsterdam για τον χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού της λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναζήτηση νέας δημιουργικής εταιρείας για την Diet Coke βρίσκεται η Coca Cola, έπειτα από τη διακοπή συνεργασίας με τη Droga5.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Absolut Vodka αναζητά πιο σφιχτή στρατηγική προσέγγιση έπειτα από την πρόσληψη της Bartle Bogle Hegarty London για τον χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού της λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ IPG Mediabrands ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός παγκόσμιου τμήματος life science και healthcare brands, με την ονομασία Healix.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH MEC Global Solutions θα αποτελέσει τη "στρατηγική επικεφαλής" των καταναλωτικών brands υγείας στην περιφέρεια Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (ΕΜΕΑ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Qualcomm προχώρησε σε σύμπτυξη των διεθνών και αμερικάνικων δημιουργικών της δραστηριοτήτων υπό την "ομπρέλα" της McCann
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory