
Honda: Στη Hakuhodo Collective η ευρωπαϊκή διαφήμιση
Η Honda προχώρησε στην πρόσληψη της Hakuhodo Collective για την καθοδήγηση της διαφημιστικής της στρατηγικής στην Ευρώπη για τρία χρόνια, έπειτα από την διεξαγωγή spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Honda προχώρησε στην πρόσληψη της Hakuhodo Collective για την καθοδήγηση της διαφημιστικής της στρατηγικής στην Ευρώπη για τρία χρόνια, έπειτα από την διεξαγωγή spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Mondelēz International ανακοίνωσε το διορισμό του Martin Renaud ως Global Chief Marketing Officer. Αλλαγές marketing και σε περιφερειακό επίπεδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Spark Foundry προήγαγε τον βετεράνο του Publicis Groupe, Chris Boothe στον ρόλο του global brand president, ένα χρόνο μετά την παραίτηση του Brian Terkelsen από αυτή τη θέση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Starcom USA του ομίλου Publicis, ανακοίνωσε πως αναδείχτηκε νικήτρια στον διαγωνισμό της Red Bull North America για την ανάθεση του media λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αεροπορική εταιρεία του Χονγκ Κονγκ προχωρά σε παγκόσμια marketing αναθεώρηση, η οποία εντάσσεται στο τριετές στρατηγικό πλάνο αναδιάρθρωσης, που απαιτεί ευρύ ανασχηματισμό της marketing προσέγγισής της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέλος θα μπει τον Ιούνιο στη διετή σχέση συνεργασίας της Pizza Hut με τη βασική δημιουργική της συνεργάτιδα, Droga 5.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mitsubishi προσέλαβε την Critical Mass σαν την πρώτη παγκόσμια digital συνεργάτιδά της, καθώς επιδιώκει να ενισχύσει την παρουσία της σε βασικές αγορές ανάπτυξης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Swarovski προσέλαβε την Publicis 133 για τον χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού της λογαριασμού, έπειτα από διαδικασία αναθεώρησης, στην οποία συμμετείχαν άνω των 20 εταιρειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ BMW κατέληξε στην επιλογή της Goodby, Silverstein & Partners για την ανάθεση χειρισμού του δημιουργικού λογαριασμού των Ηνωμένων Πολιτειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Johnson & Johnson, μια από τις μεγαλύτερες διαφημιζόμενες εταιρείες σε παγκόσμια κλίμακα, συγκέντρωσε τις δημιουργικές της επιχειρήσεις σε δυο ειδικές ομάδες των ομίλων WPP και Omnicom, σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ikea ανακοίνωσε πως επέλεξε τη Wavemaker για τη διατήρηση των επιχειρήσεων planning and buying στις Ηνωμένες Πολιτείες, έπειτα από μια διευρυμένη παγκόσμια διαδικασία media αναθεώρησης, που ξεκίνησε το 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μεγάλη αμερικανική εταιρεία βιοτεχνολογίας, Amgen επέλεξε την εταιρεία Hearts & Science, που ανήκει στο Omnicom Media Group, σαν την βασική media συνεργάτιδά της...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory