
Νέος media επικεφαλής στην 360i Europe
Ο John Thomson εντάχθηκε στην 360i Europe σαν ο νέος επικεφαλής του τμήματος media, προερχόμενος από την "αδερφή" Carat.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ John Thomson εντάχθηκε στην 360i Europe σαν ο νέος επικεφαλής του τμήματος media, προερχόμενος από την "αδερφή" Carat.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ H&M υποχρεώθηκε να απολογηθεί δημόσια, έπειτα από τη χρήση ενός μαύρου αγοριού σε βρετανική online διαφήμισή της, το οποίο φορούσε μπλούζα με το slogan “coolest monkey in the jungle”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ WPP όρισε την Karen Blackett σαν την πρώτη country manager για το Ηνωμένο Βασίλειο και την κατέστησε τη σημαντικότερη εταιρική επικεφαλής στη βρετανική διαφημιστική βιομηχανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ research και insight εξειδικευμένη εταιρεία του ομίλου WPP, Kantar, προχωρά σε συνδυασμό τεσσάρων εκ των Brands που διαθέτει, σχηματίζοντας έτσι μια συμβουλευτική οντότητα, που θα αναλάβει να επαναπροσδιορίσει τη συνεργασία του marketing και των πωλήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Wavemaker, η εταιρεία του ομίλου WPP που σχηματίστηκε από τη συγχώνευση των MEC και Maxus, προσέλαβε τον media specialist της Mondelez, Josep Hernandez, προκειμένου να ηγηθεί του παγκόσμιου λογαριασμού της L'Oreal.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιτυχημένη χρονιά ήταν το 2017 για την εκδοτική εταιρεία Hearst, σύμφωνα με το memo που έστειλε ο CEO Steven R. Swartz στο προσωπικό και σε άλλα στελέχη των Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα αποτελέσματα ενός εσωτερικού ελέγχου για τον προϋπολογισμό του Στρατού των Η.Π.Α., προκάλεσε ερωτηματικά σχετικά με την αποτελεσματικότητα των εκατοντάδων εκατομμυρίων φορολογημένων δολαρίων που δαπανά ο οργανισμός για το marketing και τη διαφήμιση κάθε χρόνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ L'Oréal Professionnel ανακοίνωσε ότι η Βρετανίδα fashion icon Alexa Chung είναι η νέα διεθνής εκπρόσωπος της για το 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Diageo απέσυρε τη διαφήμιση από το Snapchat σε παγκόσμια κλίμακα, έπειτα από την κριτική που δέχτηκε από την Advertising Standards Authority του Ηνωμένου Βασιλείου για τη χρήση ενός φακού (Lens).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι χρήστες του Instagram θα ξεκινήσουν να βλέπουν posts, τα οποία έχουν δημιουργηθεί από ανθρώπους που οι ίδιοι δεν ακολουθούν, καθώς η photo-sharing πλατφόρμα αναφέρει πως θα παρουσιάζει, πλέον, τα "recommended for you" posts.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ HSBC UK λάνσαρε μια νέα καμπάνια, δίνοντας έμφαση στα διεθνή της διαπιστευτήρια κι ενώ βρίσκεται σε φάση υλοποίησης το Brexit, χρησιμοποιώντας ταυτόχρονα το νέο brand strapline "Together We Thrive".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Kellogg's επιχειρεί να επαναπροσδιορίσει τη θέση των δημητριακών Special K, εστιάζοντας στη διατροφική αξία του προϊόντος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory