Grant’s: Στην Pablo η παγκόσμια διαφήμιση
Το γνωστό brand whiskey Grant's προχώρησε στην πρόσληψη της Pablo, προκειμένου να αποτελέσει την κύρια διαφημιστική του συνεργάτιδα σε παγκόσμια κλίμακα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το γνωστό brand whiskey Grant's προχώρησε στην πρόσληψη της Pablo, προκειμένου να αποτελέσει την κύρια διαφημιστική του συνεργάτιδα σε παγκόσμια κλίμακα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η FCB Worlwide ενέταξε στο δυναμικό της την Jennifer Hohman, με σκοπό να αναλάβει καθήκοντα global chief marketing officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η GE Appliances ξεκίνησε την αναζήτηση εταιρείας, η οποία θα υποστηρίξει δημιουργικές υπηρεσίες για το portfolio των brands που διαθέτει, καθώς και την επέκταση της μάρκας Haier στη Βόρεια Αμερική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η General Mills ξεκίνησε αναθεώρηση των δημιουργικών της συνεργασιών στο Ηνωμένο Βασίλειο, για μια σειρά από brands, όπως τα Jus-Rol, Betty Crocker, Green Giant και Nature Valley.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Nike προχωρά σε "φρεσκάρισμα" των digital συνεργατιδών της, με μια παγκόσμια αναθεώρηση κατά την οποία επιδιώκει να συγκεντρώσει πληροφορίες αξιολόγησης, σε μια εξέλιξη που μπορεί να φέρει πιέσεις στις παρεχόμενες αμοιβές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο John Thomson εντάχθηκε στην 360i Europe σαν ο νέος επικεφαλής του τμήματος media, προερχόμενος από την "αδερφή" Carat.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η H&M υποχρεώθηκε να απολογηθεί δημόσια, έπειτα από τη χρήση ενός μαύρου αγοριού σε βρετανική online διαφήμισή της, το οποίο φορούσε μπλούζα με το slogan “coolest monkey in the jungle”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο WPP όρισε την Karen Blackett σαν την πρώτη country manager για το Ηνωμένο Βασίλειο και την κατέστησε τη σημαντικότερη εταιρική επικεφαλής στη βρετανική διαφημιστική βιομηχανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η research και insight εξειδικευμένη εταιρεία του ομίλου WPP, Kantar, προχωρά σε συνδυασμό τεσσάρων εκ των Brands που διαθέτει, σχηματίζοντας έτσι μια συμβουλευτική οντότητα, που θα αναλάβει να επαναπροσδιορίσει τη συνεργασία του marketing και των πωλήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Wavemaker, η εταιρεία του ομίλου WPP που σχηματίστηκε από τη συγχώνευση των MEC και Maxus, προσέλαβε τον media specialist της Mondelez, Josep Hernandez, προκειμένου να ηγηθεί του παγκόσμιου λογαριασμού της L'Oreal.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επιτυχημένη χρονιά ήταν το 2017 για την εκδοτική εταιρεία Hearst, σύμφωνα με το memo που έστειλε ο CEO Steven R. Swartz στο προσωπικό και σε άλλα στελέχη των Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα αποτελέσματα ενός εσωτερικού ελέγχου για τον προϋπολογισμό του Στρατού των Η.Π.Α., προκάλεσε ερωτηματικά σχετικά με την αποτελεσματικότητα των εκατοντάδων εκατομμυρίων φορολογημένων δολαρίων που δαπανά ο οργανισμός για το marketing και τη διαφήμιση κάθε χρόνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory