
Henkel: Στη DDB το δημιουργικό του Persil στις ΗΠΑ
Η Henkel επέλεξε τη DDB New York, προκειμένου να αποτελέσει τη βασική δημιουργική συνεργάτιδα για το brand απορρυπαντικού Persil ProClean στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Henkel επέλεξε τη DDB New York, προκειμένου να αποτελέσει τη βασική δημιουργική συνεργάτιδα για το brand απορρυπαντικού Persil ProClean στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Smirnoff αποφάσισε να διασκεδάσει τους ισχυρισμούς του Donald Trump περί κατάθεσής του υπό όρκο για την εμπλοκή της Ρωσίας στις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Jodie Stranger αναλαμβάνει τα ηνία στη Starcom UK και στο τμήμα παγκόσμιων πελατών της εταιρείας στην περιφέρεια ΕΜΕΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε δυο γυναίκες αποφάσισε να εμπιστευτεί η Wieden & Kennedy τη διαχείριση του δημιουργικού της, καθώς αποφάσισε να προωθήσει τη Susan Hoffman στη θέση της co-chief creative officer, στο πλευρό της Colleen DeCourcy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ American Exrpess μετακίνησε τον χειρισμό των παγκόσμιων brand δημιουργικών δραστηριοτήτων της στη Mcgarrybowen από τον Ogilvy & Mather χωρίς τη διαδικασία spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ VCCP βρέθηκε για έκτη διαδοχική χρονιά στην πρώτη θέση της ετήσιας έκθεσης της AAR αναφορικά με τις περισσότερες νίκες σε new-business το 2016 στη Μεγάλη Βρετανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ McCann Νέας Υόρκης προχώρησε στην πρόσληψη του Pierre Lipton για την ανάθεση καθηκόντων global executive creative director...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι τεχνολογικοί κολοσσοί Google, Apple, Microsoft και Facebook μονοπώλησαν το ενδιαφέρον στο top 5 των θέσεων της κατάταξης 2017 BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Havas προχώρησε στην πρόσληψη του chief creative της BBDO, Darren Richardson για να καλύψει τον νεοδημιουργηθέντα ρόλο του digital executive creative director για την περιφέρεια Ευρώπης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Vodafone έθεσε μια σειρά από παγκόσμιους κανόνες, που αποσκοπούν στην προστασία του διαφημιστικού της προϊόντος από την εμφάνιση σε outlets, τα οποία παράγουν ή μοιράζονται ρητορική μίσους και fake news.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία παιχνιδιών Lego Group προχωρά σε αναθεώρηση των παγκόσμιων media planning and buying συνεργασιών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Unilever είναι η εταιρεία με τις περισσότερες μάρκες στη λίστα της Kantar Worldpanel με τα 50 πιο δημοφιλή brands, παγκοσμίως
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory