
Accenture: Στη UM το media planning and buying
Η Accenture προχώρησε στην πρόσληψη της UM, προκειμένου να αποτελέσει τη νέα παγκόσμια media συνεργάτιδά της, αντικαθιστώντας τη MEC σε αυτό το ρόλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Accenture προχώρησε στην πρόσληψη της UM, προκειμένου να αποτελέσει τη νέα παγκόσμια media συνεργάτιδά της, αντικαθιστώντας τη MEC σε αυτό το ρόλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Publicis ανακοίνωσε ενοποιημένα έσοδα 2,328 δισ. ευρώ για το πρώτο τρίμηνο του 2017, τα οποία ήταν αυξημένα κατά 1,6% σε σύγκριση με τα 2,291 του αντίστοιχου περσινού διαστήματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα παγκόσμια καμπάνια που λανσάρει η Heineken, ενθαρρύνει τους άντρες να επεκτείνουν τους ορίζοντές τους, μέσω απεικόνισης του οικείου αστικού τους περιβάλλοντος σαν ένα κινηματογραφικό playground.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑύξηση άνω του 8% στο πρώτο τρίμηνο του 2017 παρουσίασαν τα έσοδα του ομίλου Omnicom στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς οι ευρωπαϊκές του επιχειρήσεις κατάφεραν να αποδώσουν καλύτερα από τις αντίστοιχες στη Βόρεια Αμερική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ WPP ήταν ο όμιλος με τις περισσότερες εξαγορές μεταξύ των έξι μεγάλων ομίλων διαφήμισης στο πρώτο τρίμηνο του έτους...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Geometry Global, η brand activation εταιρεία που ανήκει στον όμιλο WPP αποφάσισε να προωθήσει την chief executive Ηνωμένου Βασιλείου, Sarah Todd στην παγκόσμια ομάδα ηγεσίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μάρκα ακουστικών που ανήκει στην Apple, Beats by Dre, επέλεξε τη Havas Media για τον χειρισμό του media planning and buying στην περιφέρεια ΕΜΕΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Wieden + Kennedy ανακοίνωσε το προηγούμενο διάστημα μια σειρά από προαγωγές και πρόσθεσε ένα νέο μέλος στην παγκόσμια management ομάδα της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ The Martin Agency ετοιμάζεται να κλείσει το γραφείο της στη Νέα Υόρκη, κάτι που ανακοίνωσε στους εργαζόμενούς της πριν από μερικές ημέρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με τα στοιχεία νέας έρευνας, η Publicis Media απέδωσε καλύτερα από κάθε άλλη ανταγωνίστρια media εταιρεία στα παγκόσμια και περιφερειακά pitches μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Heineken USA συγκέντρωσε τις digital και social media καθήκοντα των βασικών της brands στη Red Urban του ομίλου Omnicom, έπειτα από διαδικασία αναθεώρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Unilever υποστήριξε πως θα περιορίσει στο μισό περίπου τον αριθμό των εταιρειών με τις οποίες συνεργάζεται...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory