
Pepsi: Απέσυρε διαφήμιση έπειτα από διαμαρτυρίες
Λίγες ημέρες μετά το λανσάρισμα ενός αμφιλεγόμενου διαφημιστικού σποτ, με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner, η Pepsi ζήτησε συγνώμη και το μετακίνησε από το διαδίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛίγες ημέρες μετά το λανσάρισμα ενός αμφιλεγόμενου διαφημιστικού σποτ, με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner, η Pepsi ζήτησε συγνώμη και το μετακίνησε από το διαδίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Diageo ενίσχυσε το ψηφιακό της τμήμα, με την πρόσληψη του global digital director της Carat, Jerry Daykin, ο οποίος καλείται να αναλάβει καθήκοντα head των digital media partnerships.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nivea υποχρεώθηκε να απολογηθεί για την προβολή μιας Facebook διαφήμισης, που έφερε το tagline "white is purity" και προκάλεσε κατηγορίες για ρατσιστική στάση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι founders της Kitcatt Nohr Alexander Shaw αναδείχτηκαν νικητές στη δικαστική διαμάχη με τη θυγατρική του Publicis Groupe, MMS σχετικά με τη συγχώνευση της εταιρείας τους με τη Digitas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Dentsu Aegis ανακοίνωσε αλλαγές στην ομάδα ηγεσίας στην περιφέρεια Ασίας Ειρηνικού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε φάση αναδιοργάνωσης έχει εισέλθει η The Barbarian Group, με την πρόσληψη της νέας CEO Cathy Butler.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ GroupM επιβεβαίωσε τα σχέδιά της για ενίσχυση των μέτρων brand ασφάλειας στο YouTube, μέσω συνεργασίας με την social video analytics εταιρεία OpenSlate.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ παγκόσμια data εταιρεία Experian προχωρά σε αναθεώρηση του διαφημιστικού και media λογαριασμού της, προκαλώντας ανησυχία στις Bartle Bogle Hegarty London και PHD, με τις οποίες συνεργάζεται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρώτη του παγκόσμια καμπάνια λάνσαρε το Instagram, το φωτογραφικό app που ανήκει στο Facebook, προκειμένου να παρουσιάσει την πλατφόρμα Stories.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ γιαπωνέζικη εταιρεία καλλυντικών, Shiseido, προχώρησε σε μια ασυνήθιστη κίνηση τις προηγούμενες ημέρες, καθώς αποφάσισε να εξαγοράσει μια αμερικάνικη διαφημιστική εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ γερμανική e-commerce πλατφόρμα Zalando συγκέντρωσε το σύνολο του ευρωπαϊκού της Media planning and buying στην OMD του ομίλου Omnicom Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Premier League προχωράει στο λανσάρισμα της πρώτης διαφημιστικής καμπάνιας στην ιστορία της με τη δημιουργική υπογραφή της Y&R London.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory