L'Oreal Professionel: Οι δυο πρέσβειρες για το 2017
Η L’Oréal Professionnel αποκαλύπτει τις 2 νέες διεθνείς πρέσβειρες της μάρκας για το 2017, την Hailey Baldwin και την Taylor Hill.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η L’Oréal Professionnel αποκαλύπτει τις 2 νέες διεθνείς πρέσβειρες της μάρκας για το 2017, την Hailey Baldwin και την Taylor Hill.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο φαρμακευτικός κολοσσός Walgreens Boots Alliance (WBA) ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με τον όμιλο WPP για τον δημιουργικό και media λογαριασμό του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Procter & Gamble προχωρά σε media αναθεώρηση στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Ιρλανδία και σε τέσσερις άλλες βορειοευρωπαϊκες αγορές της Σκανδιναβίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το τμήμα Winemakers της Pernod Ricard προχώρησε στην πρόσληψη της AnalogFolk Australia, προκειμένου να αποτελέσει παγκόσμια στα brands κρασιών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Chief Brand Officer της Procter & Gamble, Marc Pritchard αποκάλυψε πως η εταιρεία του θα αναθεωρήσει το σύνολο των εταιρικών συμβολαίων μέσα στο 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η PHD, εταιρεία του ομίλου Omnicom και το Facebook προχωρούν σε συνεργασία για ένα παγκόσμιο πρόγραμμα εκπαίδευσης που θα ενισχύσει τα επίπεδα ψηφιακών ικανοτήτων στο σύνολο της βιομηχανίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επικεφαλής μεγάλων εμπορικών σημάτων, έχουν προχωρήσει σε δηλώσεις με τις οποίες
αντιτίθενται στην εκτελεστική εντολή του Προέδρου των ΗΠΑ, η οποία απαγορεύει σε ανθρώπους από επτά Μουσουλμανικές χώρες να εισέλθουν στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Το Dentsu Aegis Network προχώρησε σε multi-brand συμφωνία για την εξαγορά του διαφημιστικού και Media group εταιρειών της Ινδονησίας, Dwi Sapta
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρελθόν από τον όμιλο Havas Creative αναμένεται να αποτελέσει ο global chief creative Andrew Bennett, ο οποίος έκανε γνωστή την πρόθεση της αποχώρησής του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τέλος στη συνεργασία με το ESPN έβαλε η Wieden & Kennedy, η οποία αποφάσισε να συμπορευτεί δημιουργικά με το Fox Sports, χωρίς να προηγηθεί επίσημη διαδικασία αναθεώρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η HSBC απένειμε το δικαίωμα χειρισμού του παγκόσμιου δημιουργικού της λογαριασμού στη Saatchi & Saatchi, η οποία καλείται να αντικαταστήσει τη J Walter Thompson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η General Electric η οποία μετακίνησε την παγκόσμια έδρα της στη Βοστόνη κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς, ανακοίνωσε την έναρξη χορηγικής συνεργασίας με την τοπική ομάδα του NBA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory