
Το Publicis Foundation παρουσιάζει την πρωτοβουλία Working With Cancer
Για την εξάλειψη του στίγματος του καρκίνου στους χώρους εργασίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την εξάλειψη του στίγματος του καρκίνου στους χώρους εργασίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ global chairman και CEO της McCann, πρόκειται να αποχωρήσει από το πολυεθνικό δίκτυο στα τέλη του πρώτου τριμήνου του 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Meza εντάχθηκε στο δυναμικό της The Coca-Cola Company το 1998
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAναλαμβάνει COO στην περιφέρεια ΕΜΕΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO συνιδρυτής της εταιρείας αποχωρεί μετά από 20 χρόνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερα από 500 brands σταματούν τη συνεργασία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑCEO για ΕΜΕΑ και Βρετανία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνημερώθηκαν μέσω επιστολή του CEO
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τον Πρόεδρο και CEO Arthur Sadoun
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην αναμέτρηση θα συμμετάσχουν οι Chicago Bulls και οι Detroit Pistons
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦέρεται να έχει πραγματοποιήσει την πρώτη κρούση ο Σερ Τζιμ Ράτκλιφ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory