
«Μεγαλύτερος διαφημιζόμενος στην ιστορία» η Amazon
Mε δαπάνη 16,9 δισ. δολαρίων το 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε δαπάνη 16,9 δισ. δολαρίων το 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε επίκεντρο το in-app advertising
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦόρεσε και φέτος το Premier-Partner badge της Google
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε επίκεντρο δημιουργικότητα και επικοινωνία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Blake Cuthbert διαδεχόμενος τον Guy Marks
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόκειται για την Chief Digital and Marketing Officer της Unilever
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘέτει νέους μεγαλόπνοους στόχους για την B2C δραστηριότητά της στην αλβανική αγορά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τις νέες κυκλοφορίες της πλατφόρμας για το 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος η στήριξη της ανάκαμψης της οπτικοακουστικής βιομηχανίας και η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη φορά το Facebook έχασε χρήστες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα 180 εκατομμύρια οι συνδρομητές το 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory