YouTube: «Kατεβάζει» ακραίο περιεχόμενο
Σκληραίνει τη στάση του απέναντι σε ακραίες ομάδες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣκληραίνει τη στάση του απέναντι σε ακραίες ομάδες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜόλις εννέα μήνες μετά την ανάληψη των καθηκόντων της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με μελέτη της εταιρείας κυβερνοασφάλειας Cheq
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά τις κατηγορίες για βιασμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόκειται για την τελευταία από μια σειρά επενδύσεων του ομίλου στην Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο νέο αυτό εργαλείο θα έχουν πρόσβαση από σήμερα το 50% των επιχειρήσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο συνολικό κόστος της χορηγίας ανέρχεται στα 50 εκατ. στερλίνες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποτελεί βραχίονα της Publicis Groupe Bulgaria
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόκειται για τη μεγαλύτερη αύξηση που έχει καταγραφεί από το 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Megan Rokosh θα ενοποιήσει το marketing σε όλα τα brands της Havas Health & You brands
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo 99,6% των υψηλόβαθμων στελεχών των τεχνολογικών εταιρειών χρησιμοποιούν τα social media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTέταρτος CEO που αποχωρεί από την ComScore μέσα σε μόλις πέντε χρόνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory