Uncommon Creative Studio: Νέο γραφείο στη Σουηδία
Με επικεφαλή τον creator Björn Ståhl
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε επικεφαλή τον creator Björn Ståhl
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥψηλή εμπιστοσύνη σε επιστήμονες, ‘άτομα όπως εγώ’
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αναζήτηση για αντικατάσταση του Engelgau θα ξεκινήσει αμέσως
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μηνιαία βάση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συμφωνία φέρνει μαζί τη Motorola και την Euroleague Basketball έως το 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθώς εστιάζει την προσοχή της στην τεχνητή νοημοσύνη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με τον αντιπροέδρο της Amazon, Mike Hopkins
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑChief Intelligence Officer στις ΗΠΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Unilever εντάχθηκε ήδη στο πρόγραμμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory