
Intersport: Ανέθεσε στην We Are Pi την προβολή της
Η διαφημιστική, που έχει έδρα το Άμστερνταμ, συνεργάστηκε και τους προηγούμενους μήνες με την Intersport σε ένα project που αφορούσε το marketing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διαφημιστική, που έχει έδρα το Άμστερνταμ, συνεργάστηκε και τους προηγούμενους μήνες με την Intersport σε ένα project που αφορούσε το marketing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOι αρμόδιες ευρωπαϊκές αρχές κατά του μονοπωλίου θα διενεργήσουν έρευνα σε βάρος της Amazon
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ugam έρχεται να προστεθεί στη Merkle, την in-house marketing agency του ομίλου Dentsu Aegis Network
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τη λειτουργία «αναφορά διαφήμισης», η καταγγελία θα αποστέλλεται σε μια εσωτερική ομάδα, που θα ελέγχει αν παραβιάζει τους όρους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόκειται για το μεγαλύτερο διεθνές spec
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Netflix μετακινείται η Jackie Lee-Joe, chief marketing officer των BBC Studios
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH εξαγορά έγινε έναντι 4 δισ. δολαρίων και θα ολοκληρωθεί στις αρχές του 2020
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAντικαθιστά τον Tim Castree, ο οποίος αναβαθμίστηκε σε CEO Βόρειας Αμερικής της GroupM
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα 7 δισ. ευρώ η διαφημιστική της δαπάνη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος η χάραξη στρατηγικής σε παγκόσμιο επίπεδο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτήν τη στιγμή το κόστος της ανά μέρα ανέρχεται στα 44 εκατ. δολάρια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ νέος φόρος πήρε το "πράσινο φως" της Γερουσίας την Πέμπτη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory