Unilever: Στη Mindshare το παγκόσμιο communications planning
Η Unilever μετακίνησε τον παγκόσμιο λογαριασμό communications planning στη Mindshare από την PHD χωρίς να προηγηθεί διαδικασία αναθεώρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Unilever μετακίνησε τον παγκόσμιο λογαριασμό communications planning στη Mindshare από την PHD χωρίς να προηγηθεί διαδικασία αναθεώρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Adidas προχωρά σε αναθεώρηση του, ύψους 300 εκατομμυρίων δολαρίων, παγκόσμιου media-buying λογαριασμού της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία παραγωγής προϊόντων γιαουρτιού με έδρα της Νέα Υόρκη, Chobani, αποκάλυψε τη νέα της εταιρική εικόνα και παρουσίασε τα σχέδια για το λανσάρισμα νέων προϊόντων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος BMW προχώρησε στην πρόσληψη της digital εταιρείας Zone για παγκόσμια δουλειά retail marketing services της Rolls Royce, καθώς και για τις μάρκες BMW, Mini και Motorrad στο Ηνωμένο Βασίλειο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Hilton Worldwide προσέλαβε την TBWA σαν τη βασική παγκόσμια creative συνεργάτιδά της, έπειτα από κλειστή αναθεώρηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ παγκόσμια συνεργασία του ομίλου WPP με τη Ford τελεί υπό αναθεώρηση κι ενδέχεται να αναθεωρηθεί, αν και οι τελικές αποφάσεις δεν έχουν ακόμα ληφθεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ανακοίνωση προέκυψε στο EDAA Summit 2017 του Λονδίνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Accenture Interactive θα αποτελέσει την βασική παγκόσμια experience συνεργάτιδα της Maserati, με τις αρμοδιότητές της να εκτείνονται σε customer experience, brand, creative, content και programmatic media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Japan Airlines προχωρά στην πρόσληψη της M&C Saatchi για τη θέση του νέου παγκόσμιου positioning που επιθυμεί να προβάλει σε Ηνωμένες Πολιτείες, Ευρώπη και Ασία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Duan Evans, ο international creative director της AKQA παραιτήθηκε από την εταιρεία, έπειτα από την ποινή που δέχτηκε για λόγους πειθαρχίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Volkswagen λανσάρει νέα παγκόσμια καμπάνια για το SUV της, ονόματι T-Roc, η οποία παρουσιάζει ένα "αυταρχικό νεαρό κριάρι, που δεν του αρέσει να κάνει αυτά που του λένε".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ποδοσφαιριστές της πρωταθλήτριας Ισπανίας και κατόχου του Champions League παρέλαβαν τα νέα τους μοντέλα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory