BMW: Λανσάρει αυτοκίνητο μέσω AR στο Snapchat
Η BMW σχεδίασε ένα αυτοκίνητο μέσα στο Snapchat, το οποίο είναι αρκετά αληθοφανές και δείχνει σχεδόν έτοιμο για... οδήγηση!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ BMW σχεδίασε ένα αυτοκίνητο μέσα στο Snapchat, το οποίο είναι αρκετά αληθοφανές και δείχνει σχεδόν έτοιμο για... οδήγηση!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Formula One ξεκίνησε την αναζήτηση της πρώτης αποκλειστικής global media συνεργάτιδας, στο πλαίσιο της προσπάθειάς της να αναπτύξει το μηχανοκίνητο άθλημα και να προσελκύσει νέους fans απ' όλο τον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Samsung Services, μια σουίτα ψηφιακών εργαλείων, που περιλαμβάνει ποικιλία apps της Samsung, όπως οι Payment, Bixby και Health, προσέλαβε τη Beyond σαν τη νέα παγκόσμια δημιουργική της συνεργάτιδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈπειτα από ένα μήνα αντιπαραθέσεων, ο WPP έφτασε τελικά σε συμφωνία με την ιδιωτική επενδυτική φίρμα Bain Capital Private Equity για την πώληση της τρίτης μεγαλύτερης διαφημιστικής εταιρείας της Ιαπωνίας, ADK.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ βρετανική αλυσίδα εμπορικών καταστημάτων Debenhams προσέλαβε τη Mother σαν τη βασική συνεργάτιδα στρατηγικής, δημιουργικού και design, έπειτα από την ολοκλήρωση σχετικής διαγωνιστικής διαδικασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Rob Norman, ο άνθρωπος που βοήθησε το δίκτυο Group M του WPP να αναπτυχθεί και να ξεχωρίσει μέσα στο παγκόσμιο πεδίο του media buying, αποφάσισε να αποχωρήσει από τη θέση του chief digital officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ WPP ανέφερε πως είναι έτοιμος να αυξήσει τη συμμετοχή του στην ADK, σε περίπτωση που η προσπάθεια εξαγοράς της από τη Bain Capital "ναυαγήσει".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Donald Trump φέρεται να έχει πλήξει σημαντικά την παγκόσμια brand εικόνα των ΗΠΑ, η οποία έπεσε στην έκτη θέση από την περσινή πρώτη, σύμφωνα με την έκθεση Anholt-GfK Nation Brands Index (NBI).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠτώση που άγγιξε το 11% (10,9% για την ακρίβεια) παρουσίασαν τα οργανικά έσοδα του ομίλου Havas στο Ηνωμένο Βασίλειο για το τρίμηνο που προηγήθηκε τα τέλη Σεπτεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ M/SIX αναμόρφωσε τη σύσταση της παγκόσμιας ομάδας ηγεσίας, με δυο νέες senior προσλήψεις και μια σειρά εσωτερικών προωθήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ CHI & Partners κέρδισε μια θέση στο ρόστερ της Procter & Gamble, έπειτα από την ανάληψη χειρισμού του πανευρωπαϊκού διαφημιστικού λογαριασμού του καθαριστικού ρούχων Lenor από την Grey London.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Facebook ανανέωσε τις προσφορές του προς τους διαφημιζόμενους, εισάγοντας τέσσερα νέα εργαλεία, τα οποία προσφέρουν διασυνοριακές λύσεις...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory