Haagen-Dazs: Rebranding με νέο διαφημιστικό σποτ
Η Saatchi & Saatch London προσφέρει στο brand παγωτού Haagen-Dazs μια πιο νεανική αίσθηση, με ένα νέο διαφημιστικό σποτ που έχει τίτλο "Everyday Made Extraordinary".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Saatchi & Saatch London προσφέρει στο brand παγωτού Haagen-Dazs μια πιο νεανική αίσθηση, με ένα νέο διαφημιστικό σποτ που έχει τίτλο "Everyday Made Extraordinary".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάμψη παρουσίασε η δραστηριότητα στις εξαγορές και συγχωνεύσεις του marketing και διαφημιστικού πεδίου στο πρώτο εξάμηνο του 2017 και σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρελθόν από την Publicis Media Exchange αποτελεί ο global chief executive της εταιρείας, Simon Pardon.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ PepsiCo προχωρά σε δημιουργική αναθεώρηση για το βασικό της soda brand στις Ηνωμένες Πολιτείες, ωστόσο οι πληροφορίες αναφέρουν πως θα επικεντρωθεί εντός του Omnicom Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα μεγάλη αναθεώρηση στο marketing μοντέλο των Ηνωμένων Πολιτειών ετοιμάζει η McDonald's, καθώς αναζητά τρόπους να "κόψει" αρκετά εκατομμύρια δολάρια από τα διαφημιστικά της κόστη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ WPP προχώρησε στην εξαγορά της ανεξάρτητης γερμανικής δημιουργικής εταιρείας, Thjnk, στο πλαίσιο της στρατηγικής του να επεκτείνει το δίκτυό του στη Δυτική Ευρώπη ενόψει του επικείμενου Brexit.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αμερικάνικη εταιρεία Stonyfield, η οποία πρόσφατα πουλήθηκε από τη Danone στη Lactalis, προχώρησε στην επιλογή της πρώτης δημιουργικής της συνεργάτιδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ κινεζικός τεχνολογικός κολοσσός Tencent προσέλαβε την Droga5 σαν την πρώτη δημιουργική συνεργάτιδα στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διοργανώτρια αρχή του NBA προχώρησε σε αλλαγή του λογοτύπου της ύστερα από 48 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ marketing director του brand βότκας Wyborowa της Pernod Ricard, Philip Ainsworth, είναι εκείνος που επιλέχθηκε για να ηγηθεί του marketing της εταιρείας αλκοολούχων στο Ηνωμένο Βασίλειο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈπειτα από έρευνα που πραγματοποιήθηκε αναφορικά με τις συνθήκες που προκάλεσαν την αυτοκτονία ενός υπαλλήλου του στην Ιαπωνία το 2015, ο όμιλος Dentsu κρίθηκε επίσημα υπεύθυνος για το γεγονός...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ BETC Paris είναι η εταιρεία που επιλέχθηκε από το PSA Group για τον χειρισμό του παγκόσμιου διαφημιστικού λογαριασμού της μάρκας Citroen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory