
Στην Omnicom ο λογαριασμός του αμερικάνικου στρατού
Ο Όμιλος της Omnicom αναδείχθηκε νικητής στο spec, που «τρέχει» εδώ και καιρό το Υπουργείο Άμυνας των ΗΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος της Omnicom αναδείχθηκε νικητής στο spec, που «τρέχει» εδώ και καιρό το Υπουργείο Άμυνας των ΗΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Anomaly σχεδιάζει να αναβαθμίσει την Karina Wilsher απο global COO σε global CEO την 1ηΙανουαρίου 2019.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παρουσία της στην Ασία αναμένεται να επεκτείνει μέσω συνεργασίας με την Tribal Worldwide η εταιρεία NeuroTrend, που δραστηριοποιείται στον χώρο της τεχνολογίας των νευροεπιστημών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι δείχνουν τα στοιχεία της ZenithOptimedia
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘετικά οικονομικά αποτελέσματα ανακοίνωσε για το τρίτο τρίμηνο του 2018 η S4 Capital του Martin Sorrell’s S4 Capital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAνέλαβε μετά από spec τον παγκόσμιο διαφημιστικό διαγωνισμό του λικέρ της Pernod Ricard.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ γνωστός μουσικός είναι ο πρωταγωνιστής στην πολυαναμενόμενη χριστουγεννιάτικη καμπάνια τoυ retailer, που ήδη έχει κερδίσει τις εντυπώσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Adam & Eve/DDB ανέθεσε τον διαφημιστικό λογαριασμό του στην Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάνω απο 30 εκατ. views online για την καμπάνια της βρετανικής αλυσίδας σουπερμάρκετ, που κρίθηκε πως δεν έπρεπε να προβληθεί ως έχει στην τηλεόραση λόγω πολτικού χαρακτήρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Μάχη» αναμένεται να δοθεί για την αμερικάνικη MightyHive, που κινείται στον χώρο του programmatic
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMετακίνηση από ανάλογο ρόλο στην Digitas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρελθόν αποτελεί ο co-chairman και chief creative officer του δικτύου για την Βόρειο Αμερική
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory