
American Express: Προχωρά σε παγκόσμια media αναθεώρηση
Σε αναθεώρηση του παγκόσμιου media λογαριασμού της θα προχωρήσει η American Express, σύμφωνα με όσα έκανε η ίδια γνωστά πριν από μερικές ημέρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναθεώρηση του παγκόσμιου media λογαριασμού της θα προχωρήσει η American Express, σύμφωνα με όσα έκανε η ίδια γνωστά πριν από μερικές ημέρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Heineken προχωράει σε αναθεώρηση των παγκόσμιων media planning and buying επιχειρήσεών της για το ομώνυμο brand μπίρας που διαθέτει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ World Federation of Advertising (WFA) δημοσίευσε τον Global Media Charter, μέσω του οποίου ζητά ένα οικοσύστημα digital διαφήμισης, που θα λειτουργεί καλύτερα για όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Huge ανακοίνωσε μια σειρά εσωτερικών προαγωγών, οι οποίες θα αναμορφώσουν την παγκόσμια ομάδα ηγεσίας της εταιρείας του ομίλου IPG.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣειρά marketing αλλαγών προέκυψαν το τελευταίο διάστημα στη Mars.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ IPG Mediabrands έκανε γνωστό το λανσάρισμα της νέας full-service digital και performance marketing εταιρείας Reprise.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ παγκόσμια digital εταιρεία Wunderman ανακοίνωσε την πρόσληψη του Helder Santo για την ανάθεση καθηκόντων President στο μεγάλο γραφείο της Νέας Υόρκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑύξηση 5,7% στα έσοδα του πρώτου τριμήνου του οικονομικού της έτους παρουσίασε η Dentsu σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Havas ανακοίνωσε την επέκταση του ρόλου chief strategy officer Βόρειας Αμερικής, με τον Greg James να αναλαμβάνει άμεσα τη νεοδημιουργηθείσα θέση του global chief strategy officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Manning Gottlieb OMD είναι η εταιρεία που ετοιμάζεται να αναλάβει τον χειρισμό του, ύψους 140 εκατομμυρίων λιρών, media-buying λογαριασμού της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Red Bull προχωράει σε παγκόσμιο διαφημιστικό spec για την προβολή του αναπτυσσόμενου προγράμματος incubator για τους social επιχειρηματίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ παγκόσμιος κολοσσός καυσίμων BP επέλεξε τον WPP σαν τον παγκόσμιο marketing συνεργάτη του έπειτα από την ολοκλήρωση αναθεώρησης, που ξεκίνησε στα μέσα του 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory