
Unilever: Στην AnalogFolk το digital των brands τροφίμων
Η Unilever προσέλαβε την AnalogFolk σαν τη βασική digital συνεργάτιδά της για το portfolio των brands τροφίμων που διαθέτει στο Ηνωμένο Βασίλειο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Unilever προσέλαβε την AnalogFolk σαν τη βασική digital συνεργάτιδά της για το portfolio των brands τροφίμων που διαθέτει στο Ηνωμένο Βασίλειο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ μεγαλύτερος ασφαλιστικός πάροχος των Ηνωμένων Πολιτειών κι ένας από τους κορυφαίους διαφημιζόμενους της χώρας, βρίσκεται σε διαδικασία συγκέντρωσης της πλειοψηφίας των marketing επιχειρήσεών της στον Omnicom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Dentsu Aegis Network υποβάθμισε κατά το ήμισυ την πρόβλεψη διαφημιστικής δαπάνης στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ παρόμοια έπραξε και για άλλες μεγάλες αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Spark44, η παγκόσμια δημιουργική εταιρεία που ανήκει εν μέρει στη Jaguar Land Rover, προήγαγε τον Ralf Specht σε chief excecutive από τη θέση του chief operating officer που κατείχε μέχρι πρόσφατα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο γνωστό brand whiskey Grant's προχώρησε στην πρόσληψη της Pablo, προκειμένου να αποτελέσει την κύρια διαφημιστική του συνεργάτιδα σε παγκόσμια κλίμακα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ FCB Worlwide ενέταξε στο δυναμικό της την Jennifer Hohman, με σκοπό να αναλάβει καθήκοντα global chief marketing officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ GE Appliances ξεκίνησε την αναζήτηση εταιρείας, η οποία θα υποστηρίξει δημιουργικές υπηρεσίες για το portfolio των brands που διαθέτει, καθώς και την επέκταση της μάρκας Haier στη Βόρεια Αμερική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ General Mills ξεκίνησε αναθεώρηση των δημιουργικών της συνεργασιών στο Ηνωμένο Βασίλειο, για μια σειρά από brands, όπως τα Jus-Rol, Betty Crocker, Green Giant και Nature Valley.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nike προχωρά σε "φρεσκάρισμα" των digital συνεργατιδών της, με μια παγκόσμια αναθεώρηση κατά την οποία επιδιώκει να συγκεντρώσει πληροφορίες αξιολόγησης, σε μια εξέλιξη που μπορεί να φέρει πιέσεις στις παρεχόμενες αμοιβές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ John Thomson εντάχθηκε στην 360i Europe σαν ο νέος επικεφαλής του τμήματος media, προερχόμενος από την "αδερφή" Carat.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ H&M υποχρεώθηκε να απολογηθεί δημόσια, έπειτα από τη χρήση ενός μαύρου αγοριού σε βρετανική online διαφήμισή της, το οποίο φορούσε μπλούζα με το slogan “coolest monkey in the jungle”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ WPP όρισε την Karen Blackett σαν την πρώτη country manager για το Ηνωμένο Βασίλειο και την κατέστησε τη σημαντικότερη εταιρική επικεφαλής στη βρετανική διαφημιστική βιομηχανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory