Στην TBWA ο λογαριασμός της GoDaddy
Η GoDaddy, η αμερικάνικη εταιρεία διάθεσης domain names, προχώρησε στην επιλογή της TBWA\\Chiat\\Day, για τον χειρισμό των παγκόσμιων δημιουργικών της δραστηριοτήτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ GoDaddy, η αμερικάνικη εταιρεία διάθεσης domain names, προχώρησε στην επιλογή της TBWA\\Chiat\\Day, για τον χειρισμό των παγκόσμιων δημιουργικών της δραστηριοτήτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαγκόσμια brand καμπάνια για την οντότητα του ομίλου HP με τίτλο \"Accelerating Next\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε προχωρημένες συζητήσεις με τον όμιλο WPP για την εξαγορά της από αυτόν, βρίσκεται μια από τις κορυφαίες ανεξάρτητες digital media-buying του Λονδίνου, η Essence Digital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Rob Norman της GroupM έδωσε λεπτομέρειες για το deal, που φέρνει την ανεξάρτητη digital εταιρεία στα \"σπλάχνα\" του μεγάλου ομίλου επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Unit της ΙPG Mediabrands αναλαμβάνει το λογαριασμό διεθνώς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ευρωπαϊκό φεστιβάλ δημιουργικότητας, eurobest, ανακήρυξε τη Mercedes-Benz σαν τον 2015 Advertiser of the Year.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα 1,8 δις. δολάρια το ποσό που διέθεσε φέτος για διαφήμιση η τεχνολογική εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάθεση παγκόσμιου διαφημιστικού λογαριασμού από τη μητρική εταιρεία Edrington.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναθεώρηση των media buying συνεργασιών της σε παγκόσμια βάση προχωρά η Huawei, πέντε μήνες μετά την πρόσληψη της OMD για τις επιχειρήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθήκοντα growth officer για τον T. Cofer, ενώ ο M. Clouse μετακινήθηκε στη θέση του chief commercial officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛανσάρει τη σειρά παιχνιδιών Lattjo, που έχει σαν στόχο να ενθαρρύνει τη συνεργασία παιδιών και ενηλίκων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι λένε οι Ευρωπαίοι για την προσωποποιημένη διαφήμιση σε έρευνα της Adobe Digital Index (ADI).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory