Johnnie Walker: Νέα καμπάνια και tagline
Εξέλιξη του Keep Walking αποτελεί το νέο μήνυμα, που έχει σαν στόχο να συνδέσει περισσότερο το brand με τους νεότερους καταναλωτές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕξέλιξη του Keep Walking αποτελεί το νέο μήνυμα, που έχει σαν στόχο να συνδέσει περισσότερο το brand με τους νεότερους καταναλωτές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε επαφή με διαφημιστικές εταιρείες ήρθε η Huawei, ενόψει του spec που προετοιμάζει για τον παγκόσμιο δημιουργικό της λογαριασμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο deal οδεύει προς ολοκλήρωση μέσα στον Σεπτέμβριο, αντί 86 εκατομμυρίων δολαρίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιεύρυνση συνεργασίας, καθώς θυγατρική της ZenithOptimedia χειριζόταν ήδη το search account της αεροπορικής εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ GSK επέλεξε τις PHD και MediaCom για την ανάθεση χειρισμού του, ύψους 1,1 δισ. λιρών, παγκόσμιου media buying and planning λογαριασμού της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία ενέργειας E.ON βρίσκεται σε αναζήτηση εταιρείας που θα αναλάβει τον χειρισμό του παγκόσμιου media λογαριασμού της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυγκέντρωση των media (planning και buying) σε μια εταιρεία στην αγορά των Ηνωμέμων Πολιτειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφόρησε από τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου νέες έντυπες εκδόσεις μεγάλου σχήματος σε Ευρώπη και Ασία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρελθόν από τη Yahoo αναμένεται να αποτελέσει η κορυφαία marketer και επικεφαλής των media επιχειρήσεων, Kathy Savitt.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρόσληψη της Razorfish προχώρησε η Aviva, προκειμένου να αναλάβει τον χειρισμό του παγκόσμιου ψηφιακού της λογαριασμού, ύψους 3 εκατομμυρίων λιρών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπικεφαλής στη Λατινική Αμερική η Andrea Suarez, ενώ τιςμ προηγούμενες ημέρες σημειώθηκαν κι άλλες αλλαγές σε παγκόσμιο επίπεδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπηρεάζει και την ελληνική αγορά, ενώ η αξία του λογαριασμού εκτιμάται σε 15 εκατομμύρια λίρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory